Väntar barn Umeå vintern/våren 2014/15
Idag ska jag på en ny intervju och kräks igen. Byter typ av föda igen och hoppas att det stannar.
Idag ska jag på en ny intervju och kräks igen. Byter typ av föda igen och hoppas att det stannar.
Jo, det är jobbigt. Klockan är nu halv 10 och min sambo står och kokar ravioli med tomatsås åt mig. Första riktiga maten för idag förutom 1,5 potatis.
Båda intervjuerna i veckan gick bra för jag fick båda jobben. Har tackat ja till jobbet som jag var på intervju för igår och känner mig jätteglad över det.
Tyvärr fortsätter jag att kräkas upp all frukost och mår sådär i övrigt. Skakig och trött och mår illa.
Tjoho! Glad midsommar! Jag har min hittills andra kräkfria dag. Knepet verkar vara att sova till 9 och dricka ingefärste i sängen innan jag kliver upp.
Hur mår ni andra? Avslöjades det hela igår? Vi har nu berättat för nästan alla våra närmaste. Blev lite svårare att dölja när jag började må så dåligt.
Här har kräkningarna börjat igen. Blir att uppsöka farbror doktor imorgon.
Min inskrivning är i v11 men kommer nog kontrolleras på sjukhuset imorgon och få dropp.
Fint att vi är många på Tomtebo. Har ni också drömt om ett café eller bageri bredvid kiosken?
Biblioteket på Ålidhem är ju ändå ganska nära. Men tänk att kunna köpa färskt bröd på morgonen... Vilken grej!
Jag har precis kommit hem från sjukhuset och känner mig lite piggare. Två påsar dropp blev det men vi fick också göra ultraljud och se lilla plutten och fick veta att hjärtat slår fint. Nu ska jag prova äta lite.
Biblioteket på Ålidhem är ju ändå ganska nära. Men tänk att kunna köpa färskt bröd på morgonen... Vilken grej!
Jag har precis kommit hem från sjukhuset och känner mig lite piggare. Två påsar dropp blev det men vi fick också göra ultraljud och se lilla plutten och fick veta att hjärtat slår fint. Nu ska jag prova äta lite.
Men vad roligt det låter pyre88. Längtar som tusan till UL.
Vad sägs om att vi startar en hemlig fb-grupp?