Gravida med tredje barnet BF jan/feb 2015 - se hit!
Jag fick också "flicka" som ni ser.. Återstår att se i januari/februari om det stämmer då..
Jag fick också "flicka" som ni ser.. Återstår att se i januari/februari om det stämmer då..
Vi får sammanställa resultatet sen då och se om testet verkar funka eller ej nu när fler har beställt det
Ja väntar oxå på nr 3. Ibland blir ja oxå oroligt över hur ska vi klara oss . Min lille ska bli 1,8 mån till nr tredje kommer, blir oroligt över de blir tätt. Vet inte om ja ska ha tvilling barnvagn.
Hej. Hoppar in här om det är okej? Bf 27 feb men skulle inte förvåna mig om det blir ett marsbarn ;)
Min dotter är född nov 2011 och min son augusti 2013 så när bebis kommer har vi tre barn under 3,5 år :) Lär bli svettigt men jag tror och hoppas det kommer löna sig sen när de är så tätt. Dels att de kommer kunna leka tillsammans och så, och så för att vi föräldrar ska få småbarnsåren "överstökade". Skulle aldrig orka börja om igen när de första barnen blivit så pass stora :p
Min test på första morgon urin, spännande tills BF om den stämmer
Igår var jag på inskrivning, det gick bra Känns som om man varit med förr.. Alla värden var iaf. bra och vi fick tid för rul 4/9. Hon skickade även en remiss till kub så får vi se när det blir. Men det blir väl ganska snart, under kommande veckor. Jag är i vecka 11 nu, snart 12. Det rullar på!!
Hej,jag har fått halsbränna redan ,är i 9+5. Jag undrar e det nån mer som har redan fått ? Det är jätte jobbigt .
Hej alla det va ett tag sen. Nu är ja i v13 12+6 dag. Har kub test idag på efter middag . Känner mig så nervös . Det känns att ja är inte alls gravid.känner mig bara lite yr o har huvudvärk ibland. Annars ingen illamående, men mina andra två graviditet har varit så min illamående börjar efter v25. Hoppas hoppas du hittar bara ett barn o är frisk :)
Hej alla det va ett tag sen. Nu är ja i v13 12+6 dag. Har kub test idag på efter middag . Känner mig så nervös . Det känns att ja är inte alls gravid.känner mig bara lite yr o har huvudvärk ibland. Annars ingen illamående, men mina andra två graviditet har varit så min illamående börjar efter v25. Hoppas hoppas du hittar bara ett barn o är frisk :)
Novin10 - hoppas allt gick bra idag.
Mullemeck - skönt att det är gjort. Förstår att väntan är olidlig. Tre dagar är ju iaf rätt snabbt, vi får hoppas på det!
Imorgon ska jag på inskrivning. Är i v.11 snart 12 så rätt sen inskrivning men den BM jag vill ha har varit på semester. Känns helt overkligt att gå dit igen. Undra om hon känner igen mig?! Sist jag var där på efterkontroll typ 2 mån efter min yngsta fötts sa jag "nej aldrig i livet att det blir en till, det är stopp nu". Ha ha ja så blev det ju inte riktigt ;).
Novin 10: Vad skönt att det såg bra ut!
Jag har så konstiga känslor just nu. Jag känner mig varken gravid eller ogravid. Jag slår det lite ifrån mig för att lättare "stå ut" med denna väntan. Är i vecka 14 och kommer vara i typ 17 när jag får reda på den fullständiga analysen. Man vill liksom inte köpa mammakläder och visa upp magen näär jag inte vet hur det skall sluta.
Novin10: Skönt att allt såg bra ut!!
Mullemsk alltså ja vet inte va ska ja skriva :) så hemskt att hörra de. Tänker på er, kram
Hej alla har inte varit här och skriva i tråden ja hittade ej, hur går de för er alla, ja själv e i v19 imon har tid hos ultraljud vi ska kolla hur barnet har där inne . Ja vill kolla på kön men min man e osäkert. Få se till imon e lite oroligt för hur ska de gå.kram alla
Jag är inte på FB. Förstod aldrig riktigt hur man gick med i gruppen, var så många turer ;). Jag brukar kolla här lite då och då men det är sällan nån aktivitet. Jag går in i v 19 på onsdag. Nästa vecka är det RUL. Både spännande och nervöst.
Novin10 hoppas UL gick bra!
Jag är också kvar här. Härligt att ulj gick bra! Själv är jag i v23 full rulle i magen :) känns så annerlunda då jag denna gången har placenta i bakvägg.
Hej vill oxå hänga med på Facebook gruppen , vem kan hjälpa mig? Mvh