Inlägg från: Psychopath |Visa alla inlägg
  • Psychopath

Oblyg dotter

Så uppenbart troll. Du har ju skrivit sexnoveller och andra grejer på nätet, inte så smart att använda samma nick va? Usch, jävla pervo som vill att folk berättar om deras barns sexualitet... UPPMÄRKSAMMA nyckelorden nedan till "hennes" sexnovell.

"En sexnovell av jenhag | 2013-01-09 | Längd: Normal (21K)

Straight | Antal kommentarer: 3 | Läst: 7586 ggr

Jag kliver in i bastun med ölen och slänger till dem varsin burk. – Va fan kom in och sätt dig säger Allan, den fräckaste gubben. – Du är för fan en i gänget, fortsatte han. Jag tittar ner och ser då att mina vita trosor som nu är blöta av duschen är helt genomskinliga och sitter helt tajt mot min fitta. – Var det jobbigt att sitta och dölja ditt stånd i bastun? frågar jag. – Mmm, svarar han, – Snälla Hanna, Kan jag inte få röra lite på dig, hör jag hans ynkliga röst. – Kan jag åtminstone få låta min kuk få röra vid fittan lite. Det måste vara lite mysko för honom, första gången han stoppar in kuken i en fitta så exploderar den i en superorgasm.

Tonåringar Ungt Åldersskillnad Straight Oskuld Första gången Barnvakt"

• Psychopath
    jenhag skrev 2014-06-08 17:01:50 följande:
    Jaha, då har man gått och blivit författare av sexnoveller nu då....
    Du , Psychopath verkar ju va en bra förälder som drar dina förhastade slutsatser bara för att två personer har samma namn. Jag hoppas verkligen att du gett dina egna barn unika namn och sen tagit patent på dem för annars, stackars dem om någon med samma namn blir ertappad vid nått hyss och detta namnet kommer till din kännedom.

Jag Googlade på Jenhag och fick  [Ungefär 12 500 resultat (0,43 sekunder) ] jag kan lova dig att endast träffarna till inläggen till detta forum är mina. Nyfiken som jag är så klickade jag förstås på länken till novellen du hänvisar till. Inget som tilltalar mig och definitivt inget jag skulle ha skrivit.

På vilket sätt har jag försökt få folk att berätta om deras barns sexualitet? Jag har bara ställt frågan om det finns någon med liknande beteende och hur de hanterat det. Detaljer om hur barnen gör behöver jag inte, det kan jag nog räkna ut själv. 

Av din profil att döma så verkar du ju va en stabil person, NOT!
    /Jenny

Ps. mitt nick kommer från en tidigare arbetsplats där inlogget bestod av de tre första bokstäverna i för resp. efternamn. Vad efternamnet är kan du ju fundera på, de tre första har du ju.

Finns det fler funderingar besvaras de i mån av tid.
    Ah men snacka inte skit, det är ett rätt unikt nick du har, jag tvivlar starkt på att 2 personer med samma nick skriver om exakt samma grejer. Och ja, tonåringar och sex, precis samma nyckelord som för den här "diskussionen". Sluta skämma ut dig.
  • Psychopath
    jenhag skrev 2014-06-10 18:28:51 följande:
    Oh men herre gud vilken patetisk människa. Unikt nick?? 12000 träffar på Google, jäklar vad jag haft att göra. Ämnen som innehåller sex och tonåringar, ja det är ju ovanligt.

Att du läser sådana här trådar och sexnoveller med barnporr säger nog mer om dig än om någon annan här. Med barn i den ålder du har och ditt aggresiva bemötande borde du nog läsa andra trådar.
    40 träffar om man bara söker på SVENSKA resultat. Och då blir det plötsligt inte så mycket mer när de enda resultat av de 40 är sexnoveller som involverar tonåringar, och någon fjortis instagram. Vad tycker du själv?Sluta skäm ut dig nu. Det är ett vanligt beteende och har hänt många gånger förr att pedofiler skriver just såna här trådar på familjeliv eftersom folk så öppet pratar om det här. "Min dotter onanerar framför mig... hon var så nöjd när jag köpte en massagestav till henne... Hon verkar fortfarande kåt, som om hon inte blivit tillfredsställd..." Om du nu inte är nåt peddo, ser du verkligen inte hur otroligt ingående det där är? Varför dessa detaljer? Precis som äcklen som frågar hur andras barns underliv ser ut, för att de själv har en dotter som ser "konstig" ut där nere (och ja, det var en bekräftad trolltråd). Du kanske borde hålla dig till ämnet istället för att komma med personangrepp, förresten.
Svar på tråden Oblyg dotter