• dukat

Oblyg dotter

Min fråga här gällde främst om någon har barn som varit likna öppna med det samt om denna otillfredsställelse är lika vanlig som hos min dotter.

Det finns naturligtvis en enorm variation här men liknande öppenhet är nog inte helt ovanlig.Sen kan det ju ta sej olika uttryck Väldigt vanligt är ju att tjejer börja sova helt nakna i den här åldern Och samtidigt som många längtar efter sin första BH så finns det dom som absolut inte vill ha BH och klär sej utmanade.
    Jag tycker du har resonerat precis rätt.Gäller ju att få henne inse att man kan göra på ett sätt hemma (inom gränser så klart).

• dukat

Jag tycker du resonerar och handlar på ett klokt och eftertänksamt sätt.Att din dotter är  oblyg inför dej tycker jag man skall tolka som att hon har stort förtroende för och litar helt på sin mamma.Det ska du naturligtvis ta vara på Hon går ju in i känslig period i livet och att hon nu är så pass oblyg och att du mött henne på ett bra sätt kan ju förhoppningsvi leda till att hon anförtror sej till dej på alla plan och att du därmed får större möjligheter att stötta o hjälpa under den osäkerhetstid som hon befinner sej i Jag tror ni kommer ha en jättefin relation framöver.Lycka till

Svar på tråden Oblyg dotter