Inlägg från: Anonym (...) |Visa alla inlägg
  • Anonym (...)

Har en sådan stor chans att hämnas på min bror just nu!

Anonym (Jag vill hämnas) skrev 2014-05-31 03:45:13 följande:
    Lite då och då brukar han röka på och då luktar det nästan i hela lägenheten. Han påstått att det är på grund av rizlan, och när man rullar den i tobak så luktar det så. Han menar alltså att det är bara tobak och rizla som får det att lukta lustigt. Men jag vet att det beror på att han blandar med cannabis, för man blandar väl tobak och cannabis med varandra. Och det luktar inte alls lustigt om man rullar endast i tobak, eller hur? Min bror hade en sådan otrevlig antidyd mot mig tidigare idag. Och begick psykologisk misshandel mot mig tidigare idag. Jag tror att jag skulle må bättre om jag anmälde han. Jag skiter i fullständig i han just nu. Så mycket jävla skit han har gett mig utan att jag ens gjort någonting. Nå vad tycker ni? Skall jag ringa 114 14och säga att jag vill att min bror inte skall veta att jag har ringt polisen och därefter tillkalla polisen till min lägenhet, för att det luktar grönt. Min bror är ett video, kontrollfreak och blir lätt "arg" mot de som han vet att han kan slå riktigt hårt både fysiskt och psykiskt. Så patetisk är han. Och jag vill hämnas. Borde jag göra detta, tycker ni? Hur kan jag göra på. Äta sätt så att han inte förstår att jag har ringt?JAG MENAR, NÅGON MÅSTE JU ÖPPNA LÄGENHETS PORTEN DÄR NERE. Tack på förhand! Övrigt: Hur länge stannar cannabis i blodet? Finns det en möjlighet att det finns en trick som gör att den inte visas på provet? Jag är lite rädd att han har planer utifall att han skulle bli påkommen, men samtidigt låter det lite trovärdigt att han har tricks som gör att han kan komma undan och visas som ren. Jag är väldigt säker på att han har rökt. Det luktar lustigt.
    Jo, men alltså så här - om man röker på eller gör andra olagliga saker ( det är noll tolerans i sverige ) så får man ha med i beräkningen att man kanske åker dit.
    OAVSETT hur och varför man gör det.
    På samma sätt som man får räkna med att åka dit om man åker utan bälte kör för fort rånar banker mm

Mao om din bror röker på så ja då får han lov att ta den konsekvens det innebär helt enkelt -det är verkligen inte ditt problem.
    Ring 11414 du, man kan vara anonym.

Det syns i blodet flera ve beroende på hur mycket man röker, urin prov ca en ve. 
    Spice är lite svårare för det beror på vilken blandning man rökt / fått tag på-men även spice syns i blodprov.
Svar på tråden Har en sådan stor chans att hämnas på min bror just nu!