Inlägg från: Anonym (B-KUPA) |Visa alla inlägg
  • Anonym (B-KUPA)

stora tuttar

Här platsar inte en annan in 

• Anonym (B-KUPA)

B ser ut som myggbett om man jämför med alla andra storlekar som tjejerna har i den här tråden.
    Jag är nöjd med mina bröst för dom är lika fasta och fina som dom var när jag var 16 år 

• Anonym (B-KUPA)
    Firepants skrev 2017-09-30 00:07:09 följande:
    Samtliga bröst är fina. Det behöver inte bara vara stort. Så tror garanterat att dina är det med.
    Det värkar ju som att alla killar gillar stora bröst för man hör ju det bland killar
  • Anonym (B-KUPA)
    Anonym (mr18cm) skrev 2017-09-30 10:27:18 följande:
    Det stämmer, men B-kupa kan vara väldigt fint också, speciellt om innehavrskan är nöjd med dem. Du får väl posta en bild, jag tror inte nån blir har nåt emot det?
    Jag är jätte nöjd med mina bröst fast dom inte är så stora.
    Jag har ju inte så stora bröst så dom platsar inte in i den här tråden 
  • Anonym (B-KUPA)
    Anonym (TW) skrev 2017-10-22 22:53:09 följande:
    Det finns en tråd som heter Intima bilder, en. annan som heter helkroppstråden. Där är det rätt vältränade tjejer med fina kroppar. Många har B. eller C kupa. Du har säkert en fin kropp också och skulle platsa in i de tråden.
    Jag däremot platsar inte in i de tråden. Jag är alldeles för stor.
    Jag har sett dom trådarna och jag kommer aldrig i hela mitt liv posta en bild där fast jag är slank.
    Du platsar nog in där lika mycket som jag för alla killar gillar inte slanka tjejer 
  • Anonym (B-KUPA)
    Firepants skrev 2017-10-22 22:10:05 följande:
    Nej kullar gillar bröst så enkelt är det. Sen tror jag ingen har något emot om de är stora.
    Det är inte som det är en avgörande faktor på något sätt.
    Det finns ju groteska stora bröst som varken har form eller fyllnad.
    Nej jag slår ett slag för alla bröst.
    Att ni gillar bröst det vet jag och ju större desto bättre.
    Jag har tur eller så är min kille bara snäll för han säger jag har helt perfekt storlek på mina bröst.
    Kan det vara så att en del killar inte vågar att tala om att dom gillar små bröst?
  • Anonym (B-KUPA)
    Anonym (TW) skrev 2017-10-22 23:26:39 följande:
    Jag tycker inte att B kupa är litet. Jag tror att B och C kupa är den vanligaste storleken. Jag hade B kupa när jag träffade min man. Han tyckte att det var fint också för att det var jag. Han tyckte inte att jag hade små bröst, tvärtom. Sedan växte mina bröst efter att vi fick barn, tre stycken. Han gillar mina bröst nu också för att det är jag.
    B kupa är den vanligaste storleken i Sverige.
    Jag har också barn men mina växte inte allas under graviditeten för jag fick inte nån mjölk i brösten så mina bröst ser likadana ut som dom gjorde när jag var 20 år.
    Jag tror att min kille älskar mig för den jag är för det är ju insidan som räknas när man är kär på riktigt så resten är en bonus 
  • Anonym (B-KUPA)
    Anonym (mr18cm) skrev 2017-10-23 21:18:08 följande:
    Exakt, och det är ju just denna bonus vi har lite roligt åt i denna tråd.
    Då kan ni få fortsätta att ha roligt utan mig för jag för nu tackar jag för mig 
  • Anonym (B-KUPA)
    Anonym (B-KUPA) skrev 2017-11-09 10:21:36 följande:
    Mitt bidrag hihi

Svar på tråden stora tuttar