• kokos

Fortsättningstråd-Vi som har BF Maj 2014

Här kommer fortsättningstråden som vi kan följas åt i när allas bebisar har kikat ut Glad

Jag hoppas att ni vill hänga på och diskutera lite om hur det går för de små liven...

• Svar på tråden Fortsättningstråd-Vi som har BF Maj 2014
  • Ciliaja

Jag har fått väcka min dotter två gånger för mat inatt. Annars hade hon nog sovit sig igenom hela

• trulle82
    Madam skrev 2014-06-09 04:28:28 följande:
    jag hade tre timmar första vändan sedan en timme :(
    samma här..var vaken en timme och sen sov hon ca en timme..så natten började bra men sen som vanligt!
  • trulle82

Har ert avslag försvunnit? För mig är det 5v imorgon och jag har fortfarande lite kvar.

• kokos
    trulle82 skrev 2014-06-09 17:16:19 följande:
    Har ert avslag försvunnit? För mig är det 5v imorgon och jag har fortfarande lite kvar.

5 veckor för mig idag och nu har jag bara lite lite ljusbrun flytning...
  • maribel
    trulle82 skrev 2014-06-09 17:16:19 följande:
    4v här och det kommer pyttelite men färsk blod fortfarande. Har du färskt blod också?
  • trulle82
    maribel skrev 2014-06-09 21:38:43 följande:
    4v här och det kommer pyttelite men färsk blod fortfarande. Har du färskt blod också?

Jag har mest haft lite brunt kvar men den senaste veckan ökade det lite med färskt blod igen. Jag som trodde det var påväg att sluta. Konstigt. Men idag bara lite brunt.hoppas det snart är slut, trött på det nu
  • Sweetboxen

4 v idag o fortfarande gegga som kommer ut. Inte bara flytningar sas utan svart, brunt o ibland rött tjockt, som hinnor lixom. Ngn samma?

• Flamma

Idag har vi vart på 6 v koll . Melker växer jättebra. Han vägde 4910 gr idag, det är mer än när hans storasyster var 3 månader .

• Ciliaja

9 dagar sen Sienna kom och jag har nästan ingen blödning kvar!

Svar på tråden Fortsättningstråd-Vi som har BF Maj 2014