• Maria44

Någon i Borås som är Barnlös?

Hej på er :)
    Ja som tråden lyder så undrar jag om det finns fler som delar på samma sak. Barnlös men som kämpar med olika anledningar till att få ett barn.
    Hade vart kul att samla i hop olika historier och berättelser och prata av sig och dela saker med.

Ha en fin dag. Kram

• Svar på tråden Någon i Borås som är Barnlös?
  • förvirrad qvinna

Bor i borås.. verkar va fel på oss båda. För mig med vikten/ägglossningen o honom noll spermier.. jobbigt och har svårt att hantera..

• Maria44
    förvirrad qvinna skrev 2014-04-28 21:10:35 följande:
    Bor i borås.. verkar va fel på oss båda. För mig med vikten/ägglossningen o honom noll spermier.. jobbigt och har svårt att hantera..
    Hej. Asså? Har ni gjort någon utredning och så el? Hur gammla är ni?
  • förvirrad qvinna
    Maria44 skrev 2014-04-28 21:13:54 följande:
    Hej. Asså? Har ni gjort någon utredning och så el? Hur gammla är ni?

Var inne i feb och kollade oss.. ska in till sahlgrenska eller vad det heter.. och kolla om det är helt kört för honom. Jag 29 o han 32
  • Maria44
    förvirrad qvinna skrev 2014-04-28 21:18:37 följande:
    Var inne i feb och kollade oss.. ska in till sahlgrenska eller vad det heter.. och kolla om det är helt kört för honom. Jag 29 o han 32
    Ok. Vi har försökt i 6 år och påbörjade våran IVF resa på Sahlgrenska för 5 år sedan. Blev Gravid på första försöket men som slutade i missfall i vecka 20 sedan gjorde jag ett frysförsök som det heter och blev gravid igen men som slutade i missfall i samma vecka och än i dag håller vi på med IVF och har än inget barn :(

Så därför jag tänkte att jag ska starta upp en tråd för oss som kämpar och kpar med olika anldeningar.
    På oss är det inget fel på heller :(

Berätta gärna el fråga gärna om det är något? Man behöver verkligen fler i samma situation. Kram
Svar på tråden Någon i Borås som är Barnlös?