• RockTheRebell

BF Januari 2015

Hej!

Ser ingen Januari 2015 BF-tråd så jag startar en!

Jag ser framför mig att vi fördriver den här tiden tillsammans vare sig det är första eller syskongraviditet under trevlig ton och gärna lite glimten i ögat. Känner man för att vara otrevlig kan man vara det någon annanstans, för det är inte vad vi behöver här =)

Bildtråd:

www.familjeliv.se/Forum-2-12/m73103374.html

BF-tråd:

www.familjeliv.se/Forum-2-13/m73103390.html

• Svar på tråden BF Januari 2015
  • mariaheterjag
    Bettanspettan skrev 2014-12-31 11:31:12 följande:

Jag har också lämnat urinprov varje gång och mitt blodtryck är bra nästan lågt. Runt 100/60. Trodde det var rutin.

Ikväll ska vi fira nyår med kompisar som ska ha barn samma dag som oss men hon bär tvillingar. Vi har bestämt att fira i myskläder!

Vi firar också i mjukiskläder Dock bara med familjen! Får se om jag orkar va vaken till 12....
  • Lolanthe
    mariaheterjag skrev 2014-12-31 19:47:03 följande:
    Vi firar också i mjukiskläder smile1.gif Dock bara med familjen! Får se om jag orkar va vaken till 12....
    Vi firar också bara vi. Jag har fin spetstopp som överdel och mjuka gravidtajts på underdelen, skiiiitsnygg kombo (not!) men det är fördelen när man får vara hemma :D
  • Royalle

Vi är också hemma ensamma med dottern. Jag och hon sitter i morgonrock och myser och sambon i mysbyxor och fleecetröja. Gött att bara slappa B-)

• LängtansBlåaBlomma

Vi firade i stan hos vänner, väldigt stillsamt med intressanta samtal. Har en fin gravidklänning som jag har haft på julafton och till julbord och fick hänga med ikväll också. Idag bf!

kampenmotpco.blogg.se/ - äntligen gravid! BF 1/1 2015
  • Lagotto

Ni som fått bäbis, hur var era första symtom på att förlossningen håller på att starta?

• elilin

God fortsättning på er alla :) nu är vi inne i våran månad ;) jag känner en väldg lättnad över att de äntligen är 2015, ville inte gärna ha en liten december bebis ;) har dock inte bf förens den 30e men haft så mkt känningar så varit lite nervös över å få tidigare ;) men nu så kan ja andas ut, med sonen hade ja ingen känning alls förens morgonen de drog igång så detta känns lite annorlunda, känns som man redan går å känner om de händer nått :p

Hur mår ni annars? ja är rätt less vill bara få de överstökat, foglossning som gör.mig begränsad kan knappt gå utanför dörren själv med sonen då ja inte kan gå ordentligt, har börjat må illa igen å känner mig tung:( känner inte alls igen mig själv, vanligt vis mkt ute med sonen å tränar men har inte rört mig sen v 26:/ aja snart äre över varjefall å ska bli spännande att se vad slm finns i magen om det är en lillebror eller lillasyster;)

• akita
    elilin skrev 2015-01-01 13:15:36 följande:

God fortsättning på er alla :) nu är vi inne i våran månad ;) jag känner en väldg lättnad över att de äntligen är 2015, ville inte gärna ha en liten december bebis ;) har dock inte bf förens den 30e men haft så mkt känningar så varit lite nervös över å få tidigare ;) men nu så kan ja andas ut, med sonen hade ja ingen känning alls förens morgonen de drog igång så detta känns lite annorlunda, känns som man redan går å känner om de händer nått :p

Hur mår ni annars? ja är rätt less vill bara få de överstökat, foglossning som gör.mig begränsad kan knappt gå utanför dörren själv med sonen då ja inte kan gå ordentligt, har börjat må illa igen å känner mig tung:( känner inte alls igen mig själv, vanligt vis mkt ute med sonen å tränar men har inte rört mig sen v 26:/ aja snart äre över varjefall å ska bli spännande att se vad slm finns i magen om det är en lillebror eller lillasyster;)

God fortsättning! Känner också en lättnad över att vi äntligen är inne i 2015, ville inte heller att hon skulle hamna i december. 

Måste säga att jag mår oförskämt bra. Inga direkta känningar och är relativt pigg. (Ta i trä.) Är i 39+3 och nu när vi passerat årskiftet så känns det som att jag vågar ta upp både träning och sex igen. :)
  • SannaSanna
    elilin skrev 2015-01-01 13:15:36 följande:

Glad att vi klarade oss över årsskiftet. Haft känningar länge så jag trodde det skulle bli dec bebbe men tack och lov blir det jan :) men nu när det är jan känns det verkligen som varje timme bara är en väntan på att det ska sätta igång. Foglossning from hell och sammandragningar mest hela tiden gör att jag helst inte går utanför dörren. tur nog är 3åringen världens snällaste. kanske blivit lite mycket tv dock...

Inte sugen på förlossning men vill ha det överstökat så man vet att allt (förhoppningsvis) är/har gått bra.
  • LängtansBlåaBlomma

Bf idag men ingen känning. Inte ens en liten sammandragning. Känner lite tryck nedåt ibland men det brukar jag när jag är på språng.

Årets första bebis blev det inte. Har en känsla för 5/1 eller 9/1...

kampenmotpco.blogg.se/ - äntligen gravid! BF 1/1 2015
  • HeiHej
    Här har vattnet gått klockan 09.30 i morse, inte ännu mycket öppen, in för mer undersökningar kl 23.00 ikväll och om inget händer innan imorgon så sätts det igång ordentligt imorgon på morgonen..
Svar på tråden BF Januari 2015