BF Januari 2015
Kuuul! Samma datum och samma grav-äckel för kött :P
Kuuul! Samma datum och samma grav-äckel för kött :P
Andra gången var det bland de första veckorna det började. Inte jobbigt, men obehagligt. Hade noll foglossning m första. Jag tänkte på idag att jag börjar känna mig lös när jag hoppade mellan boxar. Det kom först v10 förra gången :/ gipsad jag inbillar mig hehe :)
Har ni någon känsla av vad det kommer bli för kön? Med första var jag tvärsäker på pojk, för när jag fick första gravtest tänkte jag jaha en pojk och inte typ vi ska ha barn! Förra gången visste jag inte, för jag kanske önskade en tjej lite fast jag gärna vill ha kille med så är det ju alltid så många som har åsikter i fall man önskar sig något visst och även om man inte gör det så det blir moraliskt problem med vad alla ska tycka jämt eller t.ex beklaga att man bara har ett kön. Sånt gör mig mer än lindrigt arg. Imorse fick jag samma självklara känsla som första gången att det är en kille i magen. Mamman brukar ju kunna ha en känsla.
Jag har myckt mensvärk om kvällarna. tycker man känner det mer o mer för varje grav! Första va inte lika mkt som nu. Bm sa det var för livmodern blir mindre när den varit stor, sen dragit hop sig igen efter förlossning och sen nästa barn ska den töja sig igen. Så jag väljer att lyssna på henne :P Jag tror jag ska ringa imorgon för inskrivning om någon svarar. Det är lite trångt med telefontid hos våra bm då det är överbelastning här =/
Jag ska ringa Bm för att hon fixar vul. Annars hade jag väntat t typ v8 för omföderskor får komma först v10 här
Ja min första var komplikationsfri. Även om man hör mkt om mf här inne så är det mycket vanligare att det går bra!
Jag är också kall nu! Alla andra jobbar i tröja men jag burrar in mig i jackan!
Bokade inskrivning precis! Jag ringde i tid för jag ville ha tid på måndagar då min mamma jobbar där men är ledig måndagar. Men det fanns inte!! Så hon ville boka redan på onsdag nu. Jösses vad verkligt det blev! Min Bm är helt underbar och ville lägga upp planen med alla tidiga ul och hur vi vill ha det. Hon var så glad och alldeles sprudlande för vår skull hela hon hördes :)
Haha det här är så kul att jämföra! Jag är också jättehungrig, fast det får inte plats så mycket som jag är hungrig. Och så trött! Och detta pinkande hihi.. Har också mensvärk /ilande.