BF Januari 2015
Jag ska nog ringa till gyn imorgon... Började få ont i svanken igår... Åh idag är de ännu värre... Vilket gör mig lite orolig :( har dessutom endometrios å är jag lite extra orolig.
Jag ska nog ringa till gyn imorgon... Började få ont i svanken igår... Åh idag är de ännu värre... Vilket gör mig lite orolig :( har dessutom endometrios å är jag lite extra orolig.
Jag blev alldeles för orolig igår av all smärta å åkte in till gyn akuten... Väl där konstaterades en graviditet, dock en liten sådan... Men som han ändå tyckte var normal för vecka 5+3... Dock syntes inget hjärta... Men för honom såg de ut som en normal graviditet å graviditeten satt högt upp i livmoder också vilket skulle vara bra! Inget hcg prov ville han ta eftersom han inte såg några tecken på missfall å han såg heller inga tecken på att det var pågång.
Men min oro släppte lite... Men inte helt. Har ju läst att hjärtat börjar picka 20-23 dagar efter befruktning. Igår var de dag 24...! Fast den infon kanske inte stämmer? Ska iaf tillbaka på måndag igen... Hade den tiden bokad sen innan... Så får vi se om man ser ngt annorlunda då.... Har inte varit uppe å kissat ngn gång inatt... Brukar alltid gå upp minst en gång :/
Någon annan som glor vul i V5+3? Eller i snarlik vecka? Som kan tala om hur de såg ut?
Länge sen jag skrev nu.. Hinner bara komma in och läsa men aldrig skriva. Var hos BM i måndags och pratade hälsa osv. Fick tid för KUB i v 12, men det är ju sååå långt kvar till det. Vill ju veta att allt ser bra ut innan. Tänkte boka tid för tidigt ultraljud privat men kanske avvaktar. Än så länge känner jag av massor mer än jag gjorde då jag fick missfall. Och den gången fick jag kramper dag 20 men det har jag sluppit nu. Plus extremt om i bröstvårtor/bröst nu, trött och grinigare nu :P Så det verkar hålla i sig än så länge iaf. Håller tummarna för att allt ska gå vägen denna gång. Har ni andra som har bf runt 11 jan gjort ngt vul/ul än? Mår ni illa, för jag känner inget mer än nån gång ibland och är mer extremt hungrig. Vet att både mamma och svärmor inte mådde illa så det kanske är genetiskt? :P hoppas kan man ju, för spy är det värsta jag vet!
kram på er
Okej, nu har jag tagit nya prover och gjort nytt vul. Läkaren kunde se nåt som såg ut som graviditet men visste inte. Efter en stund såg hon inget alls igen. Inget blod och inget i äggledarna. Hcg värdena var oförändrade igen... Så på torsdag ska jag tillbaka och ta nya prover och på fredag blir det nytt vul igen. Blir inte klok på det här... Jobbigt