Inlägg från: Jhalie |Visa alla inlägg
  • Jhalie

BF Januari 2015

Har en bild i gallerit om nån vill se.

• Jhalie
    Tingeliiiing skrev 2014-05-13 09:52:11 följande:
    Såg nu! Har du testat detta test innan o fått superstarkt på d? Du kanske skulle ta ett digitalt i stället

Nej innan tog jag digitalt. Sånt med ett digitalt plus på. Tror du det gör nån skillnad? Blöder fortfarande inte. Och har inte ont
  • Jhalie
    Tingeliiiing skrev 2014-05-13 10:36:57 följande:
    Nä tänkte mer om det kanske står 1-2 på digitala så kanske man kan ana att nåt är fel borde stå 3+ på det digitala nu! Usch va svårt hoppas blodet håller sig borta nu

Jaha du menar så. Oh det vet jag inte om jag vågar Har ett till likadant test. Tänkte ta det imorn och se om det är svagare eller inte. Annars köper jag ett digitalt.
  • Jhalie
    Tingeliiiing skrev 2014-05-13 12:25:26 följande:
    Håller tummarna för dig!

Tack så mycket!! Har lite småont nu. Inget som stör. Men blir det värre så åker jag nog upp även om jag inte blöder. Eller tror ni de skickar hem mig?
  • Jhalie

[quote=73226144][quote-nick]Tingeliiiing skrev 2014-05-13 14:25:12 följande:[/quote-nick]Jag hade åkt in! Hah dom har inte rätt o skicka hem dig din rätt att få vård! Varesig vad dom tycker!

Uppdatera gärna!

Tänker på dig![/quot

Tack

Kom lite lite blod nu när jag var på toa..

Åkte hem iaf. Väntar lite till. Och om jag behöver åka så har jag en kompis som kan passa barnen ikväll.

Håller alla tummar för att det går över och att testet visar starkare imorn!!

Det värmer att ni bryr er iaf, tack

• Jhalie
    LängtansBlåaBlomma skrev 2014-05-13 18:16:17 följande:
    :( tänker på dig och hoppas ändå att det inte är mf.

Hoppas inte!!

Är det samma imorn åker jag in till gyn.

Ska försöka lägga mig tidigt så jag slipper tänka så mycket.

Går ju på toa hela tiden för att kolla...
  • Jhalie
    LängtansBlåaBlomma skrev 2014-05-13 18:39:26 följande:
    På vilket sätt har du ont?

Jag? Som kraftig mensvärk typ. Fast det kommer och går. Nu är det inte så farligt alls och pyttelite blod. Blir fan inte klok på det här:-/
  • Jhalie
    Tjjejjen skrev 2014-05-13 20:26:29 följande:
    Självklart är jag även ledsen för er som blöder, kan de va nidblödning?[/quot [quote=73229111][quote-nick]Tjjejjen skrev 2014-05-13 20:26:29 följande:[/quote-nick]Självklart är jag även ledsen för er som blöder, kan de va nidblödning?

Vad är nidblödning? Haha märker att jag kan väldigt lite om detta trots att jag har tre ungar
Svar på tråden BF Januari 2015