Inlägg från: Duochjag |Visa alla inlägg
  • Duochjag

BF Januari 2015

Jag är i vecka 6 (5+4) och jag känner typ inget... Liite molvärk ibland och såååå svullen, syns ju redan! Kissar ofta men annars inget....

• Duochjag
    Atja skrev 2014-05-19 06:50:33 följande:
    Jaha, jag packar väl ihop mitt och byter tråd igen ;') Fick tidigt missfall imorse och det var inte oväntat då mina gravtest sjönk i styrka :( Besvikelsen är ju enorm men jag har varit väldigt ödmjuk och inte tillåtit mig att bli för glad så därför känns det helt okej för mig ändå, nya tag nästa äl. Lycka till alla
    Nej vad tråkigt :( Hoppas det tar sig så fort ni är redo att försöka igen! Kramar!Hjärta
  • Duochjag
    Förhoppningsvis skrev 2014-05-19 08:19:35 följande:
    Testade ett rätt svagt plus igår, och ett fortfarande svagt plus idag. BIM+3, kan det vara så? Eller är det dåligt att det inte är lika starkt som teststrecket?
    Du är ju bara BIM +3 så det är inte alls konstigt om det är svagt. Testade senast idag (BIM+14) och teststrecket är fortfarande svagare än kontrollstrecket även om det ökar i styrka liiite mellan varje testning. Som youwontremember sa försök att låta det gå lite tid emellan så att hcg hinner öka ordentligt. Och kom ihåg att olika test är olika känsliga, ska du jämföra bör du ha samma typ av test.

Är så beviken och uppgiven. Skrev in mig på mvc idag men fick inte tid förrän 4 juni, då är jag ju redan i vecka 9! Hon frågade inte ens i vilken vecka jag var, konstigt. Sedan försökte jag få ett vul, fick det förra gången i 9+1 då jag var så orolig att det var ma eller ofostrig graviditet så även denna gången och jag hade ju ont i magen (inte molvärken, en skarpare smärta) i fredags samt rosa och bruna flytingar men de gav inga vul om man inte hade medicinsk anledning sa hon Rynkar på näsan Det är ju samma ställe som förra gången så det  var synd att jag inte fick prata med min gamla bm. Så nu får jag vänta ända till 23/6  då jag har blodprovet för KUB innan jag får se om det faktiskt lever någon därinne. Är en evighet ju Gråter
  • Duochjag
    Mandis skrev 2014-05-19 08:22:38 följande:
    Får jag hoppa in här? Plussade i onsdags och är i vecka 5 (4+2) nu smile1.gif har en son sen innan som är född 2012.
    Välkommen och grattis! Är många som har barn föda 12, jag med Solig, kul.
  • Duochjag
    escapee skrev 2014-05-19 09:42:38 följande:
    Var på vul idag! Vilken känsla det var att få se ett tickande hjärta ! <3 herregud.... fick även med mig en liten bild på plutten. :) känns lite mer verkligt nu... Men är fortfarande skrajj!
    Klart man ändå är skraj men så underbart! Hjärta
  • Duochjag
    MagicQueen skrev 2014-05-19 14:43:20 följande:
    Nu hoppar jag in här. Plussade i torsdags, svagt svagt, som sen stegrat för var dag. Tog cb digital idag och fick gravid 1-2. Först nu jag tror på det. Underbar känsla <3 Dock livrädd, av fem försök har jag haft två tidiga mf. Men jag hoppas så att det går vägen denna gång. V 5 nu (4+0) och BF 25 jan. Jag har två pojkar sedan tidigare, födda 07 och 08, men detta är makens första

Välkommen och hoppas allt går bra denna gången! Fyy jag är så svullen så! Syns ju verkligen redan. Ska se om jag får in en bild i bildtråden ikväll. Tingeliiing vilken vecka är du i? Jag är i vecka 6 och ser ut som typ 18 :p!
  • Duochjag
    Jhalie skrev 2014-05-21 12:21:06 följande:
    Hej. Ja jag hoppas verkligen. Fick lite mer hopp när gravtesterna visade starkare nu än förra veckan men vågar inte bli glad än. Inte förrän jag tagit prover och gjort nytt vul. 
    Nja det är sisådär med killen. Vi har träffats lite men han vet inte vad han vill... 
    Känns som att jag i slutändan blir ensam i detta. Ensam med fyra barn. Herregud smile3.gif
    Förstår att du är förvirrad men vi hoppas på att du ser ett fint litet hjärta på vul!

Limpan nr2: Jag har väldigt få symptom (svullen om magen, ingen mens och lite molvärk ibland) och hade så även förra gaviditeten som ju gick hur bra som helst så försök att njuta och inte oroa dig (lätt att säga, jag oroar mig själv ibland pga så få symptom) Solig

Jag berättade för min syster dagen efter att jag plusat, vi berättar allt för varandra, sen vet chefen och närmsta kollegan på jobbet eftersom ja måste tala om det men annars har vi tänkt vänta till efter kub. All släkt bor en bit bort så det är lite lättare att hålla hemligt då. Ja och så min fina fb-grupp som träffades här på fl när vi alla väntade barn nr1, de fick veta samma dag ,Skrattande. Höll på att klanta till det rejält, jag skulle lägga up magbilder till den gruppen men la i 'vanliga' fb istället så alla kunde se.Förvånad tur jag såg det och tog bort det fort som ögat, hoppas ingen hann se Skäms

mariaheterjag: I början är det hormonerna som kan göra dig enormt trött.

Tingeliiig: Åh vad skönt! {#emotions_dlg.flower}

Youwontremember: Stackare, lider med dig. Hoppas, hoppas allt ser bra ut på nästa vul!

Grattis alla nya till fina plus!
  • Duochjag
    Saturnus skrev 2014-05-19 20:13:22 följande:
    Du kan alltid gå till en provat gynekolog och få ett vul.
    Ja, om jag får samma smärta och/eller rosa flytningar igen så gör jag nog det. Är värt pengarna att få veta, bra eller dåligt..
  • Duochjag

Jag har också gått med i fb-gruppen. Vet inte riktigt hur jag ska få tid till allt :) Youwontremember... Hmm..jobbigt, men jag hoppas man kan ta det som positivt tecken! Håller tummarna!

Svar på tråden BF Januari 2015