Jhalie skrev 2014-05-21 12:21:06 följande:
Hej. Ja jag hoppas verkligen. Fick lite mer hopp när gravtesterna visade starkare nu än förra veckan men vågar inte bli glad än. Inte förrän jag tagit prover och gjort nytt vul.
Nja det är sisådär med killen. Vi har träffats lite men han vet inte vad han vill...
Känns som att jag i slutändan blir ensam i detta. Ensam med fyra barn. Herregud

Förstår att du är förvirrad men vi hoppas på att du ser ett fint litet hjärta på vul!
Limpan nr2: Jag har väldigt få symptom (svullen om magen, ingen mens och lite molvärk ibland) och hade så även förra gaviditeten som ju gick hur bra som helst så försök att njuta och inte oroa dig (lätt att säga, jag oroar mig själv ibland pga så få symptom)
Jag berättade för min syster dagen efter att jag plusat, vi berättar allt för varandra, sen vet chefen och närmsta kollegan på jobbet eftersom ja måste tala om det men annars har vi tänkt vänta till efter kub. All släkt bor en bit bort så det är lite lättare att hålla hemligt då. Ja och så min fina fb-grupp som träffades här på fl när vi alla väntade barn nr1, de fick veta samma dag ,

. Höll på att klanta till det rejält, jag skulle lägga up magbilder till den gruppen men la i 'vanliga' fb istället så alla kunde se.

tur jag såg det och tog bort det fort som ögat, hoppas ingen hann se
mariaheterjag: I början är det hormonerna som kan göra dig enormt trött.
Tingeliiig: Åh vad skönt!
Youwontremember: Stackare, lider med dig. Hoppas, hoppas allt ser bra ut på nästa vul!
Grattis alla nya till fina plus!