Inatt kissade min man i vår säng..
Vi har varit ett par i snart 5 år.. Och under alla de åren har hans sätt att dricka varit ett problem. När han är ute på krogen, oftast för att se en match som börjar typ kl 16 så bara dricker han och dricker och dricker tills stället stänger och självklart är han då så full att han knappt vet vem han är.. Och så är det undantagslöst Varje gång! Jag har fler gånger än jag kommer ihåg fått ta mina barn och åka hemifrån mitt i natten för att han blir så elak verbalt när jag konfronterar honom när han ännu en gång kommer hem skitpackad trots att han lovat att inte dricka så mycket. I december förra året gick han över gränsen ordentligt. Han slog sönder min telefon och var så full och konstig att han skrämde mig rejält. Efter den gången lovade han att inte dricka mer, sen lovade han att inte dricka så han blev full.. Sen gick han ut och blev skitfull, däckade på soffan redan kl 23 och var i sånt dåligt skick att jag lämnade barnen hos min mamma när jag skulle till stallet på förmiddagen. Igen lovade han, inte för att han tyckte det var så farligt, det tycker han aldrig.. Men han Skulle göra det för min skull.. Igår var vi på middag, vid 22 gick jag hem med barnen och han också men han gick tillbaka sen. Jag sa att är det så klokt, du har nog fått mer än nog innanför västen. Men han skulle prompt tillbaka men sa att han skulle dricka vatten.. Sen vaknar jag 3.30 av att han kissar i vår säng! Jag hoppar upp och tänder och undrar vad fan han håller på med?!! Han är dyngrak.. Jag säger bara att jag förstår att han inte kan ta till sig det här nu men att jag är så jävla less på det här och att han måste välja nu. Då säger han att jag kan dra åt helvete och flytta härifrån osv.. Jag kan inte sova... Jag la vår son i min dotters säng för jag vill inte han honom i samma rum som sin far och jag la mig också där men jag kan inte sova. Vi skulle ha gäster idag men jag har ställt in det, jag vill inte att dom ska se honom eller känna hur han luktar. Pinsamt. Jag Tänkte öppna upp min mammas sommarstuga och bo i den nu. Det är så tråkigt, vi har precis flyttat till ett underbart hus och vi alla trivs så bra! Känns skit att lämna men jag inser nu att jag kan inte få honom att ändra sig och jag vill inte att mina barn ska växa upp med det här..