Kan du förstå att man känner hat mot feminism?
Då frågar jag vilken kvotering du tänker på, biologic.
Då frågar jag vilken kvotering du tänker på, biologic.
Om du, Fagerlund, anser att vi har full jämställdhet idag så har vi olika uppfattning.
Lagarna må vara jämställda, men samhället är det inte.
Jag ids inte följa länkar.
Skriv.
Nu är det inte "feministerna" som stiftar lagar utan riksdagen, som är svenska folkets valda representanter.
Du får gärna berätta vilka lagar om stöd du hänvisar till.
Om Sveriges riksdag består av feminister så beror det på att svenska folket har röstat in dem, så fungerar demokrati.
Jag tänker inte titta på era filmer. Om ni orkar spamma internet med er skit kan ni bemöda er om att redogöra för era "bevis" i skrift.
Ok, Gert, då ska jag söka på dina inlägg när jag sitter vid datorn och inte telefonappen.
Min invändning mot filmerna gällde egentligen inte dig Gert utan de andra näthatarna som inte orkade berätta vad filmerna sa trots att de annars orkar skriva hur mycket som helst.
Ditt påstående om partiledarna och feminismen tvivlar jag inte. Personligen skulle jag aldrig rösta på en partiledare som inte var feminist. Dock tror jag att det för en del politiker bara är en läpparnas bekännelse. Tyvärr anser jag.
Det är ganska mycket som verkar ha undgått SD-folket.
Själv checkar jag ut för en veckas utlandssemester. Tråkigt att ingen av de som så flitigt spyr sin galla över feminismen bemödade sig om att bekräfta sina påståenden.
Återigen får vi nöja oss med deras blinda hat.