Jupiter skrev 2015-01-27 15:50:00 följande:
Du har rätt till din åsikt.
De flesta kvinnor är feminister och de flesta människor är trots allt feminister, sedan finns det såklart motståndare som tror att feminismen är något annat än vad den är. Feminismen är inte Gudrun Schyman eller FI!
Jag hatar inte män, jag bara säger att män är de som begår de flesta negativa handlingarna i samhället.
Män står för innovationerna för att kvinnor inte släpps fram men det börjar ändras nu, kolla bara på Kina där en stor del av de ledande företagarna faktiskt är kvinnor.
Men att jag skulle avsky män är något du hittar på för att få tyngd till dina "argument" men visst vill du tro det så får du göra det, ingenting som direkt angår mig men jag tänker ju säga emot när du för dig med lögner.
95% av alla grova brott begås av män, men det betyder inte att alla män begår brott men återigen är det en anmärkningsvärd siffra.
Haha utsätter medsystrar för våldtäkt, nej du har fel igen det är ditt kön som utsätter kvinnor för våldtäkt...om du personligen gjort det vet jag inte men jag vet att jag i alla fall aldrig våldtagit någon.
Du kan peka finger bäst du vill, jag bara säger det faktum att det är män som begår våldtäkter, mord, misshandel och grova brott generellt även om det finns ett extremt fåtal kvinnor som gör det.
Du ger verkligen tok-feminismen ett ansikte! Att bunta ihop alla män för att någon promille utsätter kvinnor för våld och våldtäkt! Nej d ser verkligen inte ut att hata män....LOL