Startar första IVF behandlingen idag
Usch, ja denna väntan är inte kul alla gånger. är ÄL många dagar sen? Kanske kan vara hormonbehandlingen som gör att det kommer lite senare?
Jag kan ju säga att jag förstår hur du kände dig förut när det gick snett... Jag har själv haft en halvjobbig helg... i fredags vid 17 tiden när jag innan jag lämnade jobbet gick på toa ..kom det rosa på pappret ..mitt hjärta stannade, fick panik.. samma sak på kvällen hemma. hade ganska mycket molvärk och var helt säker på att jag skulle få missfall under natten eller nästa dag. .. var helt deppig och förstörd hela fredagskvällen.. dock hände inget mer.. fick lite rosa på pappret lördag morgon igen.. men därefter inget.. kände inga symtom alls under lördagen och var då helt säker på att jag inte var gravid längre... men på söndag kom symtomen tillbaka, och även idag har jag känt av det så hoppas nu innerligt att det finns något kvar i magen...och att det inte blir någon mer blödning... för det klarar jag inte av...fruktansvärt.. har läst att flera barnmorskor och gynekologer skriver att det är fullt normalt med rosa flytningar v6-12, men det är ju på samma sätt ett ev. MF börjar, så man blir ju skraj. Jättenervös nu inför VUL på fredag.. tänkte nästan ringa idag och be om tidigare VUL, men lät bli. Om jag fortfarande är gravid är jag i vecka 6+5 idag så VUL borde visa redan nu om det finns något liten hjärta som slår där nere....Kommer att bryta ihop på fredag om VUL visar att jag fått MF.Usch ja.. försöker tänka positivt men man funderar ju och vrider och vänder på allting hela tiden..Skönt me ledigt på torsdag, så går veckan lite snabbare!...
m
Hållertummarna att din Äl kommer dem närmsta dagarna!kram!