• Libra77

Startar första IVF behandlingen idag

Darling82 skrev 2014-05-06 11:14:14 följande:

Jag kan bara svara för mig och jag har inte vågat tjuvtesta, för sjutton jag vågade knappt testa imorse på TD. Håller tummarna att det här är en turtråd!!

Köpte inget gravtest på vägen hem, ska försöka hålla mig några dagar till!GladÄr ju trots allt bara ruvardag 8 idag.. 
    Vilken lyckodag för er {#emotions_dlg.flower}
  • Libra77
    Darling82 skrev 2014-05-07 04:54:57 följande:
    Grattis!! Va själv tvungen att ta nya test idag för att på nått vis bekräfta

Stor Grattiskram "bringiton" !!! Så glad för er skull! Det ger hopp och visar att många faktiskt lyckas!! R. Dag 9 för oss.. Hade tänkt tjuvtesta.. Men tror jag snällt väntar till TD! Kram
  • Libra77
    Darling82 skrev 2014-05-08 12:11:51 följande:
    Är hemma från jobbet idag, har ondare i magen som vanlig mensvärk och blöder mer. Så sjukt ledsen. Känns som att det är kört, ändå fortsätter jag hoppas.

Bra att du stannade hemma! Man ska lyssna på kroppen! Förstår att det är en berg o dalbana.. Försök tänka positivt ändå! Det är ju inte ovanligt med blödningar efter denna medicinering! Jag mår illa idag.. Men är nog Lutinus . Så konstigt , har värk., molvärk/ mensvärk till och från.. Kan ha jätteont en timme.. Så försvinner det helt! Konstigt , men är ju orolig att mensen är på g! Styrkekramar!
  • Libra77
    Darling82 skrev 2014-05-08 14:54:47 följande:
    Har pratat med Linnekliniken. Avvakta och ta nytt test i början på nästa vecka. Går inte att se på vul ännu.
    Hej,

Ok, då är det bara att vänta och se.. hoppas det blödningarna slutar snart! Håller tummarna här!
    kram{#emotions_dlg.flower}
  • Libra77
    Darling82 skrev 2014-05-09 14:02:14 följande:
    Ser mörkt ut nu blöder mer och har jätteont :(

Usch va jobbigt! Fortsätter hålla tummarna!
  • Libra77

God Morgon!
    RD 13.. efter tjuvtest nu konstaterat att guldgrynet fortfarande är med oss! LyckaGlad Hoppas på samma härliga resultat på , TD, tisdag. Nu i alla fall fått en förklaring till min migrän, mitt illamående, mitt humör, min trötthet, min molvärk, mina flytningar, min törst, min svullna mage... och jag måste säga att det nu känns mycket bättreGlad.. inget problem alls, jag kan lätt leva med detta i drygt 8 månader tillGlad Hoppas nu så innerligt att lillen vill stanna kvar med oss!Skrattande
  • Libra77
    bringiton14 skrev 2014-05-11 10:50:58 följande:
    Jaaaa grattis!!!!! :)

Tack!! Overkligt! Hur mår du nu?
  • Libra77
    bringiton14 skrev 2014-05-11 13:23:13 följande:
    Eller hur, jag har fortfarande inte fattat..:) Jag mår bra, vill att kommande tre veckor ska gå snabbt så vi får gå på ultraljud! Men det lär nog gå rätt långsamt :) Vad roligt för er, grattis igen! Darling - Hur mår du? Kramar

Hej! Ja nästa steg av väntande.. I vilken vecka görs första vul på kliniken? Hoppas plusset kvarstår så jag kan ringa kliniken med positivt besked på tisdag..grattis igen till dig också .. När hade ni ÅF ? Kram
Svar på tråden Startar första IVF behandlingen idag