• mr me

Ni som är för fortsatt hög invandring - är ni nöjda?

Sverige har sedan länge en generös invandringspolitik. De senaste decennierna har Sveriges demografi förändrats radikalt. Till följd av detta har samhället blivit råare och kallare.

På många svenska skolor finns det idag övervakningskameror, båda för att övervaka eleverna och för att förhindra att skolorna utsätts för brandattentat. I tidningarna läser vi även om gruppvåldtäkter och personrån på skolorna under skoltid.

Under det gångna året har vi haft omfattande invandrarkravaller i landets huvudstad, men även oroligheter bland invandrarna i Göteborg, Malmö och andra städer, där bilar, förskolor och kulturminnesmärkta byggnader stuckits i brand.

Elin Krantz, Inger Wickman, Tommy Lundén, listan kan göras lång över de svenskar som bara de senaste åren oprovocerat fallit offer för det dödliga invandrade våldet. Den svenska invandringspolitiken har ett pris, inte bara i form av skattemiljarder, utan även räknat i antal släckta människoliv.

Det jag undrar är om ni som är för denna samhällsutveckling är nöjda? Är det såhär ni vill att Sverige ska se ut?

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Ni som är för fortsatt hög invandring - är ni nöjda?
  • Gert
    NorrlandsGud skrev 2014-04-17 21:32:58 följande:
    Okej. Du är uppenbarligen lite slö i skallen.
    Ska jag räkna upp alla restauranger eller?

Bara för att du inte vågar gå in på småbutikerna och prova något nytt betyder inte att andra tycker det är spännande.

Nej jag har varken sagt eller menat att segregationen inte finns. Jag säger att den är INTRESSANT!

Fan va trög folk är. Hoppas det kommer in lite nytt blod.
    Japp, segregationen är INTRESSANT. Speciellt intressant är den för dem som bor i utsatta områden.
  • NorrlandsGud
    Gert skrev 2014-04-17 21:43:11 följande:
    Japp, segregationen är INTRESSANT. Speciellt intressant är den för dem som bor i utsatta områden.
    Jag tycker den är intressant. Frågan var ställd som så att jag skulle svara vad jag tycker. Jag skiter väl fullständigt i om folk inte trivs där de bor. Inte mitt fel, inte mitt problem och det bidrar till ett mer intressant sverige.
  • Gert
    NorrlandsGud skrev 2014-04-17 21:44:47 följande:
    Jag tycker den är intressant. Frågan var ställd som så att jag skulle svara vad jag tycker. Jag skiter väl fullständigt i om folk inte trivs där de bor. Inte mitt fel, inte mitt problem och det bidrar till ett mer intressant sverige.
    Hur kan segregationen bidra till ett mer intressantare Sverige? Jag är väldigt nyfiken på att höra vad du menar.
  • NorrlandsGud
    Gert skrev 2014-04-17 21:49:45 följande:
    Hur kan segregationen bidra till ett mer intressantare Sverige? Jag är väldigt nyfiken på att höra vad du menar.
    Har du någonsin besökt ett segregerat område?
    Verkar inte så. Prova! Det är där alla nya intressanta småbutiker och restauranger finns.
  • Valeriya
    J a d e d skrev 2014-04-17 00:26:15 följande:
    Tja jag är för en stoppad invandring så kan tyvärr inte rösta här.
    Samma här.
  • Gert
    NorrlandsGud skrev 2014-04-17 21:51:34 följande:
    Har du någonsin besökt ett segregerat område?
    Verkar inte så. Prova! Det är där alla nya intressanta småbutiker och restauranger finns.
    Jag har bott i ett segregerat område. Där fanns en liten ica butik och några kvarters kiosker. Frågan är om du har bott i ett segregerat område? Med tanke på ditt användarnamn så är jag tveksam.
  • Ernst Hugo

Finns alla ni obegripligt obegåvade invandringsmotståndare på riktigt?

Postbanken, postbanken, pooostbanken....
  • Gert
    Ernst Hugo skrev 2014-04-17 22:00:41 följande:
    Har du hört uttrycket - Den som sa det han var det? Kasta inte sten i glashuset nu, lilla Hugo.
  • NorrlandsGud
    Gert skrev 2014-04-17 21:57:22 följande:
    Jag har bott i ett segregerat område. Där fanns en liten ica butik och några kvarters kiosker. Frågan är om du har bott i ett segregerat område? Med tanke på ditt användarnamn så är jag tveksam.
    Då bodde du i ett dåligt område.
    Nej jag varken har eller vill bo där. Jag bara åker dit när jag vill ha lite inspiration till nya maträtter. Då finns en jättbra liten butik som heter "Istanbul" som har väldigt intressant utbud.
  • Valeriya
    Ernst Hugo skrev 2014-04-17 22:00:41 följande:
    Är man obegåvad för att man vill stoppa invandringen?
    Ja, då står jag gärna för det.
Svar på tråden Ni som är för fortsatt hög invandring - är ni nöjda?