• dahlia92

ömma bröst!

Om du såg en skugga kan det ju vara skarpare imorn med morgonurinen :) Du är säkert gravid :D För mig var det lixom ETT starkt streck inget mer haha. Jag väntade länge men hepp ..

Vi får följas åt med äl-stickorna hahaha. Hur ser paketet ut som man får hem med testerna? Tänkte eftersom jag fortfarande bor hos min mamma så hon inte ser att jag planerar barn :) Gör väl adressändring nästa vecka ^^

• dahlia92

Haha min pojkvän bor hos mig (vi har egen stuga på mammas gård) men är skriven hos sin pappa så det går ju inte det heller. Aw tack så mycket :D Men vi får ju nycklarna till nya huset på torsdag så då gör vi nog adressändring. Vore ju kul om posten skickar det till min mamma ändå haha .. Men har 3 grav-stickor kvar och äl lär jag nog inte ha på två veckor så då hinner jag nog beställa. :)

• dahlia92

Okej men kan man göra adressändring fast vi inte står som ägare än??

Men ni har ju gott om tid att leta efter något större :) Fast tiden går ju så himla snabbt bara..

Tidan, så det blir landet :) Rätt stort hus med stor trädgård. Så det blir perfekt :)

• dahlia92

Okej tack så mycket för infon. :) fixar det imorn då ^^ Gör dock inget om posten hamnar hos mamma för hon bor på vägen till jobbet plus att vi ska ha hunden där på dagarna då vi jobbar. :) Japp det är billigare där ute men det blir ju längre att åka till jobbet men det får det vara värt.

• dahlia92

Ja det ser positivt ut! Lyckost dig :D Köp CB och testa så står det ju gravid och vilken vecka du är i. Grattis :D *avis*

• dahlia92

Ja gör det idag och testa imorn bitti! Spännande :D Men du får inte lämna oss här, vi vill ju följa din graviditet ändå fast du ligger lite före oss ;)

• dahlia92

Acire9, hur går det för dig då?? Har det slutat blöda? Du hade inget spökstreck på dina test? :)

Svar på tråden ömma bröst!