ömma bröst!
För mig så ska det gå att testa från och med imorgon på grund av att jag har gravtest som mäter från och med 25 och inte 50 :P Men vanliga mäter väl ca bim -5 eller något sådant? Testa kan du ju ändå :D
För mig så ska det gå att testa från och med imorgon på grund av att jag har gravtest som mäter från och med 25 och inte 50 :P Men vanliga mäter väl ca bim -5 eller något sådant? Testa kan du ju ändå :D
Man räkna ut det här på familjeliv! Sök bara på räkna ut bf:)
Jag har också den där lila gravid-appen:)
Tänkte också skriva att jag har haft riktig mensen idag och fortsatt ont i brösten! När jag tog ut tampongen så var den inte blodig utan det var lite blod men mest slemmigt bara om man säger så:)
Segt med tröttheten, men det är ju ett bra tecken:)
Tänkte på en sak, jag kommer ju inte få så bra mammaledighets pengar för att jag är arbetslös! Hur fungerar det för er? Hur länge har ni jobbat? Och får jag fråga vad det är för slags butik du jobbar i dahlia92? Du måste absolut inte svara, är bara nyfiken:)
Ja jag hoppas på att det är ett bra tecken! Jag pendlar väldigt mycket upp och ner kan jag säga, jag trodde att jag kände min kropp men jag blir mer och mer förvirrad varje dag, haha :)
Det är så krångligt sånt där! Jag gick in och provade och skrev då in att jag inte hade jobbat och jag tror det skulle bli runt 7000-8000 i månaden men det känns sjukt att jag ska få så mycket när jag aldrig har fått det liksom :) Men man får väl ringa till försäkringskassan och fråga lite när man har varit på sitt första mvc besök :)
Har du provat ringtestet än förresten?:)
Det är bara att hålla mitt över magen :) och ärligt talat så vet jag inte, den gör bara det:) jag tycket det är jättehäftigt!
Jag tror det men jag vet faktiskt inte :) jag fick flicka! :D
Det spelar egentligen ingen roll men har väl alltid dragits mer till att få köpa små söta klänningar och så :) Jag vill också veta könet innan, vet du om man får reda på det i Skövde?:)
Nej det har jag faktiskt inte hört! Får söka vidare lite om det! Vad var de som var dåligt med Skövde då? :/