Inlägg från: Anonym (prutt) |Visa alla inlägg
  • Anonym (prutt)

Min make blev arg på mig när jag la av en rejäl brakare och ska därför polisanmäla migoch

Maken och jag bråkade rejält nu ikväll och under bråket la jag av en rejäl brakare. Min make är nu arg på mig och ska polisanmäla mig för det. Hjälp, vad ska jag göra?

• Svar på tråden Min make blev arg på mig när jag la av en rejäl brakare och ska därför polisanmäla migoch
  • Anonym (prutt)

Jag har aldrig sett honom så arg innan. Jag har nu gömt mig i vårt gästrum med surfplattan

• Anonym (prutt)
    Nitor skrev 2014-03-22 23:02:00 följande:
    Brukar du fisa eller har du ätit något speciellt du inte tål?

Jag har känslig mage om något Fisen lät jätte högt och luktade jätte mycket Han är rejält arg fortfarande och ska polisanmäla mig
  • Anonym (prutt)
    Nitor skrev 2014-03-22 23:08:54 följande:
    Om polisen kommer och hämtar både dig och fisen, hur tänker du dig din relation framöver?

Jag är ärligt rädd för honom och även rädd att han kommer att polisanmäla mig. Har aldrig sett honom så arg någonsin innan.
  • Anonym (prutt)
    Frontline skrev 2014-03-22 23:14:52 följande:
    Men är du rädd för han eller fisen?
    Livet är underbart när underlivet är bart :)

Jag är rädd för att han blev så jäkla arg och kastade igen vardagsrumsdörren om sig. I morgon går han till polisen och anmäler mig för ofredande
  • Anonym (prutt)
    NKmamma skrev 2014-03-22 23:29:00 följande:
    Hota med att anmäla honom för sovrumsdörrmisshandel. Då kanske han fattar hur korkat det är om det nu är sant.

Vi stod ute i hallen när vi började att bråka och mitt i allt kaos la jag av brakaren. Då blev han jätte arg och skrek till mig: brakare är det äckligaste som finns! Efter det flydde jag in i gästrummet och han stängde in sig i vardagsrummet så att det ekade rejält
  • Anonym (prutt)

Får se hur detta slutar! Han skrek precis: jag kommer att lämna dig bara så att du vet om det och du får då inte kontakta mig mer eller någon som vi känner gemensamt!

• Anonym (prutt)
    sär skriven skrev 2014-03-23 00:29:52 följande:
    Hände detta före eller efter du försökte köpa rulltårta?
    Det här är världens bästa sidfot, och den är min.

Vad menar du nu?
  • Anonym (prutt)
    Utropstecknet skrev 2014-03-23 00:35:41 följande:
    Det är ett skitbrott du begått och utredningen kommer att läggas ned i brist på bevis.

Han ska till polisen i morgon vid kl 10.00 skrek han precis till mig. Ska även tala om för alla hur dålig jag är m.m
  • Anonym (prutt)
    sär skriven skrev 2014-03-23 00:45:22 följande:
    Du vet att man inte kan citera inlägg från en surfplatta va? Du sitter uppenbarligen vid en dator.
    Det här är världens bästa sidfot, och den är min.

Jag skriver från min surfplatta då han kollar på film på vår bärbara dator! Samsung Galaxy tab 3 4g surfplatta
  • Anonym (prutt)
    studentbruttan29 skrev 2014-03-23 00:50:44 följande:
    Nej.

Det gör jag visst!
  • Anonym (prutt)
    studentbruttan29 skrev 2014-03-23 00:52:44 följande:
    Nej.

Hur ska du kunna bevisa annat då?
  • Anonym (prutt)
    studentbruttan29 skrev 2014-03-23 00:56:30 följande:
    Hur ska du bevisa ATT du är på surfplattan? Du bara larvar dig och det är inte ens roligt. Kan du inte bara lukta på din egen brakskit och avregga dig.

Du får min tillåtelse att tro vad du vill
  • Anonym (prutt)
    studentbruttan29 skrev 2014-03-23 01:01:36 följande:
    Nej.

Ska strax lägga upp bild här tråden som bevis! Bild på surfplattan jag skriver från
  • Anonym (prutt)
    studentbruttan29 skrev 2014-03-23 01:04:47 följande:
    Wow, En bild på en surfplatta. Nu ringde jag polisen och berättade att du är instängd och att din man hotar dig!! De är på väg!!

Tack!
  • Anonym (prutt)
    studentbruttan29 skrev 2014-03-23 01:15:15 följande:
    Så lite så. De tyckte prutten var extra obehaglig så de skickar med extra wonderbaums du kan hänga runt ditt anus.

Tack åter! Jag fyller dock inte år än
  • Anonym (prutt)
    studentbruttan29 skrev 2014-03-23 01:18:14 följande:
    Det ingår i polisens service. 

Nice du!
  • Anonym (prutt)
    Anonym (går) skrev 2014-03-23 01:04:31 följande:
    Går utmärkt att citera med surfplatta

• Anonym (prutt)

Skratta ni!
    Men nu har han lämnat mig för gott och han har även gjort sin polisanmälan

Svar på tråden Min make blev arg på mig när jag la av en rejäl brakare och ska därför polisanmäla migoch