Inlägg från: Flaskpostaren |Visa alla inlägg
  • Flaskpostaren

Venlafaxin Krka 75mg...biverkningar?snälla hur ska jag göra?

Äter också det där rävgiftet! Svettas som en hårig grävling. Speciellt på nätterna. Och vad du än gör! GLÖM ALDRIG ATT TA TABLETTERNA! Speciellt inte när du är uppe på högra doser. Glömde ta igår. Legat och spytt hela dagen igår, och man blir så yr i skallen att man knappt kan gå, får typ frossa samtidigt som man svettas. FÖRJÄVLIGT!

Bytte också från Citalopram till Venlafaxin. På grund av för mycket biverkningar av Citalopram. Sen dess har jag slutat och börjar 3 gånger. Är alltid sjukt rastlös de första 4-8 veckorna när jag börjat eller höjt dosen. Och får typ utbrott av total glädje så man typ spinger iväg och gör allt kul man kan tänka sig, sen en timme senare kan jag få världens ångest och börja störtgrina.

Men efter några veckor jämnar det ut sig.

• Flaskpostaren
    Anonym (venla) skrev 2014-03-24 22:43:29 följande:
    Precis, har man lite bipolär personlighet förstärks den. Superläskigt.
    Jag tycker inte att jag haft några bipolära drag alls. Har aldrig någonsin varit uppåt. Så det var första gången det gick åt det hållet. Synd bara det är så ostabilt att det blir totalkaos och inte bara uppåt.

Det är ganska kul att mixtra med kemin i kroppen. Effekterna blir alltid intressant, om än obehagliga ibland.
  • Flaskpostaren
    Anonym (Rastlös) skrev 2014-03-25 12:33:29 följande:

Kunde du jobba under de veckorna och hur många veckor innan det vände och blev bättre?
    Jag har så pass dynamiskt jobb att jag helt enkelt kan jobba de timmar jag mår bättre. Annars hade jag inte kunna jobbat.

Tog 3-5 veckor innan det blev bra.
Svar på tråden Venlafaxin Krka 75mg...biverkningar?snälla hur ska jag göra?