Farmorn lämnar bort barnet till pappan som går på subutexprogrammet?!
Anonym (Mamma TS) skrev 2014-03-11 20:01:37 följande:
Det är 10 år sen och jag var 18 år, så nej det skedde inte via någon våldtäkt. Men jag var ung och nyblivna 18 år. Träffade honom när jag var 16,5 år. Blev gravid och vi fick ett barn. Det tog slut under graviditeten, jag lämnade honom då för jag insåg att jag skulle bli ifrågasatt som mamma om jag valde att fortsätta ett liv med en man som drack alkohol, blev aggressiv, slog sönder saker och var farlig både psykiskt & fysiskt om jag hade stannat i denna relationen. Jag kämpade på som ung mamma, lyckades utbilda mig, skaffa körkort och ett fast välbetalt yrke för att vara en representiv mor som både kunde erbjuda min dotter trygghet, ekonomisk stabilitet och en framtid. Jag valde den vägen för att kunna erbjuda min avkomma en framtid trots att jag genom åren haft många odds emot mig. Hade inget när jag fick henne, men jag tog mitt ansvar!Så sjukt bra gjort! Är imponerad av din styrka. Lyssna inte på någon skit om ditt beslut som är det enda rätta. I alla andra trådar skriker folk att folk ska lämna sina sambos, men i detta fallet när det var det enda vettiga alternativet måste nån klaga om det istället.. Helt sanslöst..
Heja dig, TS!