• J  a d e d

Sex och dravel tråden, hämningslöst!

Schna skrev 2014-04-07 20:16:51 följande:
    Du är så vacker. Hjärta
  • J  a d e d
    Schna skrev 2014-04-08 00:04:37 följande:

Okej, that's it. I know you!
    Vem är hon? *galen*
  • J  a d e d
    SAD skrev 2014-04-07 23:24:20 följande:
    tack fantasier som gör en så jävla kåt! Haha!
    Var så lite så. SoligSkrattandeDrömmer
  • J  a d e d
    HäckHäxan skrev 2014-04-08 17:30:48 följande:
    På allvar jag är så trött på pojkar/ killar. Det är så jag undrar om det finns män eller om den arten dött ut. ????

Så nu har jag gnällt klart, tror jag o vart fall. Skall ägna mig åt att steka pannkakor eller mer övervaka sexåringen som steker pannkakor om sanningen skall fram.
    Snarare fridlysta väl? Trampar man på en så kommer det aldrig någon ny. Gråter
  • J  a d e d
    HäckHäxan skrev 2014-04-08 17:45:38 följande:
    Nå jag kan inte minnas att jag trampat på någon man. Om jag så hade så borde han absolut tuktat mig.

Nä men helt ärligt jag tror mer på att bygga människor och uppmuntra bra sidor än att trampa på folk. Ingen mår bra av att bli trampad på.

Jaja jag försöker också att undvika trampa på mansarten men jag tycker de finns överallt så en och annan fastnar väl under dojan oavsett.
  • J  a d e d

Jag gick precis förbi ett gruppboende för mentalt retarderade vilka i fönstret vrålade "snygging" i min allmänna riktning. Räknas det, eller ska jag dränka mig i choklad genast?

• J  a d e d
    SAD skrev 2014-04-08 18:14:22 följande:
    Det räknas! Och du ÄR ju snygg
    Drömmer
  • J  a d e d
    Schna skrev 2014-04-08 18:15:58 följande:

Det räknas givetvis.
    Ja jag vet. Jag ville bara få lite mer.
  • J  a d e d
    Schna skrev 2014-04-08 18:20:40 följande:

Jag hade för övrigt en man med Downs syndrom som flirtade vilt med mig ett tag. Han gick fram med självsäkra steg, klädde av mig med sin blick och sa "Hade du inte varit upptagen så hade jag tatt dig". Jag levde på det en hel vecka minst. Det måste man.
    Men åååh! Oerhört rart. Jag hade också levt länge på det.
  • J  a d e d
    HäckHäxan skrev 2014-04-08 19:45:31 följande:
    Distansutbildningar var en god ide. Läser man mer intensivt då? Tänkte på detta med att tjäna in några år?

Försöker spana på utbildningar, men allt är en stor djungel för mig. Har fått för mig att man bara får läsa vissa saker på distans om man tex bor långt ifrån skolor/ utbildningar. Jag bor ju nära gbg så jag har antagit att jag inte får söka distans om utbildningen finns i stan utan att jag måste söka i stan då. Utan körkort blir det ett helvete att pendla, med körkort så fungerar det, då tar de 30-45 minuter ner max och så hem igen och jag kan nog få nån kompis att hämta henne på skolan innan jag är hemma, så hon slipper bo där hoppas jag. 
    Du kan välja vilken hastighet (?) du läser på. Du får söka vilka distansutbildningar du vill som du är behörig till, precis enligt vanliga principer.
Svar på tråden Sex och dravel tråden, hämningslöst!