• Aniiee

Sex och dravel tråden, hämningslöst!

Smecker skrev 2014-06-27 21:15:37 följande:

Vi får läsa om det i Aftonbladet imorgon.
    Och jag som inte läser aftonhor..... eh.... aftonbladet....
    You are imperfect, permanently and inevitably flawed. And you are beautiful - Amy Bloom
  • Aniiee
    Smecker skrev 2014-06-27 21:41:32 följande:

Du kommer inte kunna missa delningarna på FB.
    Anonym (PPP) skrev 2014-06-27 21:41:43 följande:

Inte jag heller, men syns väl på fejjan
    Fejjan? Varför skulle det synas där? (Ärligt, alltså, varför skulle det synas där? För jag fattar inte.....)

You are imperfect, permanently and inevitably flawed. And you are beautiful - Amy Bloom
  • Aniiee
    Smecker skrev 2014-06-27 21:58:36 följande:

Är det bara jag som har folk som delar sånt som de tycker är smaskigt både högt och lågt på FB? Allt från gulliga kattbilder till artiklar i tidningar om när SD gör bort sig? "Sexchock i biografen" hade definitivt kvalificerat sig för delning :-P
    Jag får inget sånt i alla fall. Men så har jag totalt 1 (EN!) svensk på fejjan.... nej, för resten... 3....... och ingen av de delar kattbilder eller SD's tabbar..... de delar bara tråkiga saker, som Dragon Age-nyheter och IFLS..... Obestämd
  • Aniiee
    lille Birger skrev 2014-06-27 22:13:59 följande:

Där har du sex.
    Men birger Skäms
  • Aniiee
    Smecker skrev 2014-06-27 22:48:59 följande:

IFLS! Me like
    Tungan ute
  • Aniiee

Nytt dokument på datorn: All my threesomes.

Make of that what you wish.....

• Aniiee
    Brunhilde skrev 2014-06-28 00:08:33 följande:

Varför finns det ingen mute-knapp på fjortisarna som har FF-fest i huset bredvid?? Skrikandes
    och varför var jag inte synsk nog att köpa öronproppar?

Stackars Rynkar på näsan Dags att införskaffa kristallkula och trollspö.....
  • Aniiee
    Anonym (oh.) skrev 2014-06-28 00:27:16 följande:

hade sex efter några bloss gräs för första gången igår natt, det var de skönaste jag varit med om. 

Good for you Solig
  • Aniiee
    HäckHäxan skrev 2014-06-29 13:09:30 följande:

Morning. Åh ibland önskar jag verkligen att dessa två ungar vore tvillingar. Mitt liv är helt klart enklare med två ungar hemma hahhaha

Vem har stulit solen från min del av världen. Hur skall jag kunna bevara mina för en gångsskull bruna ben om det inte lyser sol på min trappan?? Va va va!!!! Ge tillbaka genast och bums!!

Jag är fullständigt oskyldig. Typ. Kanske Oskyldig
  • Aniiee

Hihi, min tråd ligger på Hetaste Solig Det händer ALDRIG

Svar på tråden Sex och dravel tråden, hämningslöst!