• Anonym (TS)

    Jag har förminskat mina inre blygdläppar, fråga mig vad ni vill...

    Jag har förminskat mina inre blygdläppar, fråga mig vad ni vill...

  • Svar på tråden Jag har förminskat mina inre blygdläppar, fråga mig vad ni vill...
  • Anonym (TS)
    IsDimma skrev 2014-03-03 20:26:04 följande:
    Hade du problem innan eller var det bara kosmetiskt?
    Jag hade svårt att idrotta, de hamnade ofta i kläm och jag fick gå in på toan flera gånger i veckan och fixa till för att de skulla "ligga" rätt och inte skava. Sen var jag alltid livrädd på stranden att en bit av någon läpp skulle sticka fram och synas. De var rätt långa, ca 4 cm när man drog i dem.
  • Anonym (TS)
    Queenie70 skrev 2014-03-03 20:35:08 följande:
    Hur ont gjorde det?
    Jag gjorde själva ingreppet med lokalbedövning. Jag fick välja om jag ville bli sövd eller få det gjort i vaket tillstånd. Själva sprutorna gjorde sjukt ont! Jag var helt svettig på ryggen och fick verkligen andas mig igenom för att inte skrika rätt ut. Det tog väl ca 5 minuter att bedöva ordentligt, tror jag fick 7-8 sprutor. Det kändes ingenting när han kapade av, men sen var jag svullen 1 vecka efter ungefär.
  • Anonym (känsel)

    Har du förlorat känseln där nere efter op:en ?

  • Anonym (?)

    Hur känns det efteråt? Jag skulle vilja göra samma sak men har blivit avskräckt av tanken på att förlora känseln. Har ganska stora besvär med att det skaver och hamnar i kläm titt som oftast. Gjorde du det privat eller via landstinget?

  • Anonym (TS)
    Anonym (känsel) skrev 2014-03-03 20:48:12 följande:
    Har du förlorat känseln där nere efter op:en ?
    Anonym (?) skrev 2014-03-03 20:54:31 följande:
    Hur känns det efteråt? Jag skulle vilja göra samma sak men har blivit avskräckt av tanken på att förlora känseln. Har ganska stora besvär med att det skaver och hamnar i kläm titt som oftast. Gjorde du det privat eller via landstinget?

    Jag känner snarare att det är skönare nu efter! Innan kunde jag ofta få skavsår under sex, eller känna mig hämmad just för storleken. Nu kan jag slappna av och det är mycket skönare att bli smekt när det inte hänger ut två skinnbitar.
  • Anonym (TS)

    Jag gjorde det via landstinget. Kostade totalt 600 kr.

  • Anonym (TS)

    Ingen mer =)?

Svar på tråden Jag har förminskat mina inre blygdläppar, fråga mig vad ni vill...