• supertjejen

Äggdonation i Umeå- stora problem

Undrar om det är fler än jag som har fått besked att det inte kan bli någon äggdonation inom överskådlig tid pga att doktorn har blivit sjukskriven. Vi var planerade att starta i februari och nu verkar framtiden högst oviss. Jag känner naturligtvis med doktorn som säkert drabbats av något allvarligt, men samtidigt tycker jag att det är märkligt att lämna en patientgrupp vind för våg. Den information jag fick var att man inte genomför donationer alls i nuläget och att det inte går att säga när det kommer att starta igen. Att det inte vimlar av vikarier förstår jag också, men någon lösning?

• Svar på tråden Äggdonation i Umeå- stora problem
  • supertjejen

Vad glad jag blir att några har svarat! Nej jag har inte hört mer, har ringt någon gång till men inte fått vet nåt mer. Det känns konstigt att ni inte har blivit informerade Åsa2014. Är det just äggdonation ni ska göra? För andra IVF behandlingar verkar löpa på. Jag ska försöka ringa igen denna veckan. Det känns så deppigt allting.

• supertjejen

Han är tillbaka! Kan verkligen rekommendera kliniken, iaf om man inte har bråttom och tiden håller på att rinna ifrån en.

Svar på tråden Äggdonation i Umeå- stora problem