• Anonym (X)

Lämna bort barnen till nya tjejen??

Ja, det är okay. Precis lika okay som om du skulle vilja lämna bort dina barn till en barnvakt du ansåg lämplig.

• Anonym (X)
    Anonym (Malin) skrev 2014-02-18 01:53:52 följande:
    Nej jag hade inte heller tyckt att det var ok men vet inte om det finns så mycket su kan göra år saken... Känner barnen flickvännen? Så de är trygga med henne menar jag. Men jag tänker att om dem ena föräldern sksa bort borde den andra få "förtur" till barnen. Jag hade tyckt det var ledsamt att lämna bort mitt barn för att det då skulle vara med någon annan än sin pappa i flera dagar.
    Det kan jag iofs hålla med om, att man borde kunna ge föräldern förtur.
  • Anonym (X)
    Furstinna skrev 2014-02-18 07:56:24 följande:
    Verkar ju helt galet att man ska lämna bort till någon random tjej i ordningen. Borde vara självklart att dom är hos dig. Vissa pappor är fan helt tappade. Han verkar ju knappast ha barnens bästa i huvudet.

Tyvärr har du nog inget att säga till om. I Sverige är allt utifrån föräldrarnas bästa. Barnen bryr dig ingen om.
    Men vadå random tjej?

Det är verkligen ett bittert ex perspektiv i TS.

Det kanske är den fjärde på 6 år, det framgår inte.

Det kanske är hans livs stora kärlek.

Barn och tjej kanske träffats innan och kommer överens.

Det är kanske deras blivande bonusmamma.

Och i TS står att HON inte träffat tjejen och TS påpekar att tjejen inte har några befogenheter över hennes barn alls. Nej, det brukar väl barnvakter inte ha bortsett från att ta hand om dem så vad är det anmärkningsvärda med det.

• Anonym (X)
    Litet My skrev 2014-02-18 08:17:06 följande:
    Anonym(x): Det står i TS att hon är ganska ny och de varit tillsammans några månader bara. På tok för kort tid att få en bra relation till barnen.
    Det beror väl på hur mannen, den nya och barnen är kan jag tycka. De kanske släpper in folk fort.
  • Anonym (X)
    Litet My skrev 2014-02-18 08:38:53 följande:
    Anonym (x): Fastfortfarande för kort tid
    Det kan ju inte du bestämma.
Svar på tråden Lämna bort barnen till nya tjejen??