Inlägg från: Anonym (Jag!) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Jag!)

Drogad eller vad??? Hjälp!

I Lördags var jag på fest hos en väninna. Drack några öl, inte många och inte alls mer än jag brukar. Det kom dit två män varav en som jag avskyr, vi har varit ovänner i 3 år tror jag. Men med några öl i kroppen så pratade vi och hade ganska trevligt. Jag var knappt full.
    Sen åker vi till krogen, minns att jag går in och köper en öl. Sen minns jag bara små bilder.

Vaknar hemma hos min väninna, NAKEN!!! Med den mannen! Skramlar ihop mina saker och tar en promenad hem. Ont överallt, blå på knäna. Ont därnere, ömmande och svidande. Så med all säkerhet hade vi haft sex.

Hade sjuk ångest, var bakis. Fattade det som att jag blivit för full och får väl helt enkelt stå för mitt misstag.

Men än idag, Torsdag är jag inte återställd. Vill bara sova, mår illa, och är yr. Detta får mig att börja misstänka nåt!

Kan man bli så här pass väck av lite alkohol, så snabbt!? Och så dålig, så länge?

Skulle ALDRIG i hela mitt liv ligga med denna man annars. Skulle inte ta i han med tång! Så jag måste varit rejält borta!!

• Svar på tråden Drogad eller vad??? Hjälp!
  • Anonym (Jag!)

Tack ni fina som tagit er tid att svara mig. Betyder mycket att få höra vad ni tror. Känner mig så ensam i detta. Känns så fel att detta ska hända mig. Snart 40 år gammal med barn och allt. Blir så ledsen! Mår verkligen dåligt! Känner mig så utnyttjad och äcklig! När jag var liten vart jag utsatt och även om detta var "frivilligt" så har jag samma jobbiga vidriga känsla.

Någon frågade om stress. Ja jag lever väldigt stressad just nu. Därav att jag ville komma ut och träffa lite folk, och så blir det så här.

Men jag får helt enkelt låta tiden sudda ut denna hemska händelse och vara väldigt försiktig med alkohol framöver.

Törs ju knappt gå ut! Känns som folk tittar på mig! Gråter hej vilt. Usch detta var för mig en mardröm!

Skönt att bolla lite med er iallafall.

Svar på tråden Drogad eller vad??? Hjälp!