Drogad eller vad??? Hjälp!
I Lördags var jag på fest hos en väninna. Drack några öl, inte många och inte alls mer än jag brukar. Det kom dit två män varav en som jag avskyr, vi har varit ovänner i 3 år tror jag. Men med några öl i kroppen så pratade vi och hade ganska trevligt. Jag var knappt full.
Sen åker vi till krogen, minns att jag går in och köper en öl. Sen minns jag bara små bilder.
Vaknar hemma hos min väninna, NAKEN!!! Med den mannen! Skramlar ihop mina saker och tar en promenad hem. Ont överallt, blå på knäna. Ont därnere, ömmande och svidande. Så med all säkerhet hade vi haft sex.
Hade sjuk ångest, var bakis. Fattade det som att jag blivit för full och får väl helt enkelt stå för mitt misstag.
Men än idag, Torsdag är jag inte återställd. Vill bara sova, mår illa, och är yr. Detta får mig att börja misstänka nåt!
Kan man bli så här pass väck av lite alkohol, så snabbt!? Och så dålig, så länge?
Skulle ALDRIG i hela mitt liv ligga med denna man annars. Skulle inte ta i han med tång! Så jag måste varit rejält borta!!