• frappa

Drogad eller vad??? Hjälp!

Valhall skrev 2014-02-13 11:10:15 följande:
    Gå genast till polisen, och berätta vad som hänt!! Troligt att du blivit drogad, och i så fall är det våldtäkt!! Droger sitter i i några dagar, så om du skyndar dig så kan det fortfarande upptäckas. 

Droger som används i detta syfte, går ur väldigt fort.
    Ibland spelar det ingen roll om man går dit morgonen efter och tar prover.

Mest fundersam på vad detta skulle vara för drog, som använts i så fall.

Sen får man inte utesluta kroppen i sig självt heller.

Jag har haft par ggr i livet där jag, på liknande sätt som du(minus hamnat i säng med någon).
    Där jag med mindre mängder alkohol, helt försvunnit in i dimman.
    Med skillnaden att jag är 100% säker på inga droger har hamnat i mig.

• frappa
    Anonym (kan vara så) skrev 2014-02-13 11:05:17 följande:
    Jag blev drogad med ryhopnol men då blev bara kroppen avdomnad, jag kommer ihåg allt så du kan ju fått något annat i dig. Det är kanske försent men kan du inte ringa vårdcentralen eller gå till akuten och be om ett blodprov? Eller ring 11414 och säg att du misstänker att du blivit drogad så hjälper de dig!

Får man bara tillräckligt med ryhopnol, så försvinner man in i dimman också.

Om man inte redan har en rejäl benzo tolerans från början.

• frappa
    Valhall skrev 2014-02-13 16:07:39 följande:
    Tycker ändå att det är skumt, och att polis borde åtminstone rådfrågas, anonymt om inte ts vill anmäla. Men men, det är ju upp till henne.

Det kan man ju göra.

Men man får nog torrt konstatera att det kommer antagligen inte leda någonstans.

Sen ltie frågor till TS.

Hade du ätit dåligt inget, stressat mycket innan?

Influensa eller kraftig förkylning före, under eller efter incidenten?

Detta är saker som garanterat kan uppnå det som hände dig.

Och folk som haft sex med varandra och hatar varandra har jag sett många ggr inte betyder ett skit för vissa när alkoholen kommer in.
    Det som är beklämmande är att du inte kommer ihåg nått, därför kan du inte själv avgöra vad som hände.

Nu i nyktert tillstånd så kan du inte se detta, vilket jag har förståelse för.
    Det har jag också sett innan.

Alkohol har en jävla förmåga till att göra en dum som ett tåg.
    Med detta sagt, så ska du inte ta detta att du inte kan ha drogats.

• frappa
    Anonym (Jag!) skrev 2014-02-13 18:00:33 följande:
    Tack ni fina som tagit er tid att svara mig. Betyder mycket att få höra vad ni tror. Känner mig så ensam i detta. Känns så fel att detta ska hända mig. Snart 40 år gammal med barn och allt. Blir så ledsen! Mår verkligen dåligt! Känner mig så utnyttjad och äcklig! När jag var liten vart jag utsatt och även om detta var "frivilligt" så har jag samma jobbiga vidriga känsla.

Någon frågade om stress. Ja jag lever väldigt stressad just nu. Därav att jag ville komma ut och träffa lite folk, och så blir det så här.

Men jag får helt enkelt låta tiden sudda ut denna hemska händelse och vara väldigt försiktig med alkohol framöver.

Törs ju knappt gå ut! Känns som folk tittar på mig! Gråter hej vilt. Usch detta var för mig en mardröm!

Skönt att bolla lite med er iallafall.

Vad som är riktigt tragiskt, är att du kanske var helt med på det vid tillfället.

Men eftersom du tappat minnet och ovetande i vad som hänt, så mår du dåligt och känner dig utnyttjad.

Fast du inte har en susning om vad som hänt.

Stress kan göra så alkohol har dessa reaktioner, jag säger inte att det är så.
    Utan möjligheten finns att den kan ge dessa effekter.

Kanske en del funderar, men tappar man minnet så är det sexuellt utnyttjande.
    Inte nödvändigtvis i dessa fall där en mindre mängd alkohol än normalt får en tappa minnet, pga andra yttre omständigheter(ej att man är drogad då).

Svar på tråden Drogad eller vad??? Hjälp!