Svårt att få barn-Kromosomfel-Någon mer?
Är igång med ytterligare ett IVF-försök nu då...spännande och nervöst! ÄP blir 6/10.
Är igång med ytterligare ett IVF-försök nu då...spännande och nervöst! ÄP blir 6/10.
Åh, här händer det grejer! Grattis Nimah och grattis Susanne. Håller tummar för att det stannar och att det blir några fina ägg!!
Idag frågade min kollega om jag var gravid! What?! Nej, jag ska bara ha mens och är lite svullen. Men va fan?! Visst, en utländsk äldre herre som verkar väldigt rak, men ändå. Jag träffade honom för första gången igår. Blä... Så gör man inte.
Ska ha mens på fredag. (Skriver visst inte ens BIM längre, utan mens. Hur var det med hoppet?) Har visserligen haft väldigt ömma bröst och idag har jag frusit och mått illa samt varit väldigt hungrig. Men jag har bedragit mig förut så jag vågar inte hoppas. Då gör det så ont när mensen kommer.
Men ni kan ju hålla tummarna... :)
Jag håller tummarna scilla! Jag avskyr sådana frågor. Har en kollega som frågat mig om jag ska få en bebis två gånger. Jag har blivit lika sur varje gång. Så oförskämt. Hon vet dessutom om ett av missfallen så hon borde veta bättre tycker jag.
Jag var på inskrivning hos bm igår. Får ett till ul i nästa vecka. Skönt att hon förstår. Sen ska vi göra kub med. Tänk om denna lilla ungen klarar sig ändå. Nu har jag börjat hoppas farligt mycket.
Du får hålla oss uppdaterade Susanne!
Ta mig tusan Susanne, han kände det nog på sig... För nu har jag kissat ett stort fint plus. Shit pommesfrites!!! Så jäkla glad :) Så nu får ni hålla tummar att det stannar istället. Gaaaahhh!!!! :)
Jaa! Hoppas hoppas hoppas det är din tur nu! Och Susannes och min och alla andras :) nu ska vi trotsa kromosomfelen och få bebisar hela bunten!
Hej Susanne, hur är det? Jobbigt inför ev. sista äggplocket? Prestationsångest? Bara så att du vet så tänker jag på dig och önskar av hela mitt hjärta att det är din tur nu. <3
Om du bara visste vad dina ord om att du känner på dig saker betyder. Jag klamrar mig fast vid dem. Det är vår tur nu. Tack!
Åh vad jobbigt Susanne! Läkarens attityd betyder så mycket. Man är ju så skör och känslig i det här med. Du får tänka att det är guldägget du väntar på! Trevlig helg, försök slappna av ändå <3
Gud vilken jobbig dag Susanne1975! Vilka idioter till läkare det finns.
4 äggblåsor är ju mkt bättre iaf, om du nu får vånta till måndag hoppas vi på fler och större. Egentligen bättre att vänta in dom kanske, men en aning irriterande med olika info osv. Nu ser vi till att vi båda har många och stora äggblåsor på måndag :)