• MrsCD

Beräknad i Januari -förlossning i februari!!!

Beräknad till 18:e jan enligt tidiga ul,20:e enligt rul i v 20. Andra barnet. Fortfarande gravid! ! Första barnet kom dagen innan bf så gissa om jag är förvånad nu. Och jävligt less. Har haft förvärkar på kvällarna i ca en månad nu. Har tid för igångsättning på tisdag, så jag ser ett slut på det hela nu äntligen. Nu är jag rädd för att bebisen ska ta skada av att vara överkokt eller att det blir ett stort barn. Jag har i alla fall inte störiga vänner eller familj som frågar hela tiden.

• MrsCD

Jag har provat ananas på burk 2 gånger. Ena gången fick jag ganska starka förvärkar. Andra gången hände inget. Gillar inte färsk eftersom det sticks i munnen. Hoppas det funkar för dig.

Färdknäpp har vi provat ett flertal gånger. Förutom att det är trevligt så händer inget. Är ganska mycket öppen redan så det kanske inte påverkar. Promenad tar jag varje dag. Har varit väldigt aktiv hela graviditeten.

Störigt att jag har fått bristningar på magen nu den sista veckan. Halsbränna har jag också fått. Hade bebben bara tittat ut i tid hade jag sluppit detta.

sSARAa skrev 2014-02-02 12:58:06 följande:
    Här är det ingen som vågar höra av sig, fast jag uppdaterar fb dagligen just nu.

Idag ska ananas inhandlas haha

Bara för skojs skull och så är de gott.

Få se om det fungerar.

Plus att det blir en liten promenad i affären också.

• MrsCD

Jag har gett upp hoppet om bebis flera gånger .Hade varit så mycket bättre om det var första barnet som var såhär sent. Då var jag helt inställd på att gå över tiden. Då satte jag målet mycket längre fram. Nu var jag trött på det redan innan bf.

• MrsCD

Å, det är ju ett tecken! Hoppas det sätter igång!

sSARAa skrev 2014-02-02 21:26:35 följande:
    Missmii ja det ska visst innehålla något som gör att värkarna ska komma igång..

Dock blev de ingen ananas för mig då de i affären var mögliga :-/

Just nu är jag (ursäkta mig) jätte dålig i magen, det brukar vara ett tecken för mig att det är på g men jag har inga förhoppningar.

I natt är det superbowl som min maken sååå gärna vill titta på och har sett framemot jättelänge, skulle vara lite kul om allt startade i natt Haha

• MrsCD

Fick min andra dotter den 3:e. Dagen innan igångsättningen var bokad. Åkte in så fort värkarna började. Och tur var det för sen gick det fort! Hade knappt några vanliga värkar att tala om innan de satte skalpelektrod och vattnet gick. Då började Krystvärkarna. Hade vattnet gått hemma hade hon fötts hemma. Hon var ingen jätte trots dryga två veckor extra. 3480g och 49cm.

• MrsCD

Wohoo!

Vila ordentligt nu innan. Lycka till!

sSARAa skrev 2014-02-08 08:04:54 följande:
    Nu klockar jag värkar! Jippi!

Dock är de oregelbundna fortf men de blir starkare och starkare.

Håll tummarna att det är på riktigt

Svar på tråden Beräknad i Januari -förlossning i februari!!!