Inlägg från: Anonym (pw) |Visa alla inlägg
  • Anonym (pw)

Ni som missbrukar droger (eller föräldrar till missbrukande barn) - hur såg er barndom ut?

Missbrukar och missbrukar... röker lite braj ibland och drar la några linor kola ibland. Kolan sysslar jag inte med så mycket och brajet är inte heller särskilt vanligt förekommande men ibland är det nice att röka lite. 

Kommer från en kärleksfull och uppmuntrande familj. Pappa har en bra inkomst och jobbar mycket men har alltid funnits för oss barn och har alltid varit engagerad. Mamma som jobbar inom vården och har alltid sett till att det finns hemlagad mat varje dag och oändligt med kärlek. 

De har alltid sett oss barn och uppmuntrat oss när vi gjort något. Stöttat oss att pröva våra vingar och testa våra förmågor. Aldrig curlat, utan varit ett skyddsnät. 

Barndomen var trygg och jag har alltid varit glad och duktig. Bra resultat i skolan, jobbat hårt sen jag var 14 och fick mitt första helgjobb.  Aldrig haft problem i skolan. Lätt för att lära och omtyckt av lärare och klasskompisar. 

Svar på tråden Ni som missbrukar droger (eller föräldrar till missbrukande barn) - hur såg er barndom ut?