Kvinnor-sluta klippa er så jävla fult!
Men stäm frisören!
Men stäm frisören!
Vilken tur att jag är gift med en man som uppskattar mitt korta hår. Jag fick så dålig hårkvalitet av graviditeterna att jag kapade av det ( ala Mia Farrow i Rosemarys baby, twistandshout1960s.blogspot.se/2011/11/mia-farrow.html) och jag har aldrig fått så mycket komplimanger, eller för all del uppmärksamhet av män. Det framhäver min långa hals och stora ögon. Gillar skarpt!
Men alla passar inte i kort hår.
Är det inte bättre att säga som det är till henne än att skapa en tråd på FL där du gnäller om hennes frisyr?
Hade hellre hört min mans åsikt än att få veta att han startat en tråd där han tycker att min frippa liknar en svamp o att det är så fult.
Ett förhållande bygger väl på ärlighet o tillit?
Jag tror inte kvinnor bryr sig om ifall de får färre ligg så som männen är livrädda för att inte få ligga.
Håller med dig i sak (ja inte att de ska i fängelse då! ) Den där mohikanfrisyren, som jag antar att du menar, är verkligen alldeles förfärlig. Och allra värst är det när kvinnor över 30 har den, och tror att de ser ut som coola, uppkäftiga tonåringar i den!
Överhuvudtaget så tycker jag att långt hår är snyggast på tjejer. Mera hår är alltid mer glamouröst än mindre hår.