Kvinnor-sluta klippa er så jävla fult!
Jag har av någon anledning extremt svårt att se exakt hur det här rör dig...?
Jag har av någon anledning extremt svårt att se exakt hur det här rör dig...?
Men då är det ett problem mellan dig och din sambo. Du har faktiskt ingen som helst rätt att uttala dig huruvida andras frisyrer tillfredsställer dig eller inte, eller att förvänta dig att andra ska anpassa sig efter dina behov och böjelser.
Om du blir deprimerad över din sambos nya frisyr så vill jag påstå att du har betydligt större problem än bara den nya frisyren.
Med det resonemanget kan en kvinna inte heller hjälpa att hon vill ha den frisyr hon vill ha?
Jag har svårt att se hur det här är relevant till diskussionen? Om du menar alla kommentarer som haglade in i början av tråden skulle jag vilja påstå att 110 % av dem är ironiska och försöker få fram en poäng.
Det här kan vara det mest långsökta inlägg om kvinnor jag någonsin sett.
1. Ja, det finns kvinnor som inte tycker om små snoppar. Likaså finns det kvinnor som tycker om små snoppar, stora snoppar, mellanstora snoppar, ja, det finns t o m kvinnor som inte tycker om snoppar alls. Detsamma gäller för män. Grejen är att du inte behöver basunera ut det eller klanka ner på andra, oavsett om du är en kvinna eller man.
2. Män har precis samma frihet att betala för att få plastikoperationer utförda på sin snopp som kvinnor har för motsvarande sitt underliv & bröst. Och varför skulle vi vara privilegierade helt plötsligt, för att vi tydligen behöver ändra på oss för att behaga andra?
3. Du säger att storleken är oåterkallelig men påstår ändå att kvinnor kan ändra fritt på bröst & slida som om det vore någon jävla legosats?
4. Om du nu inte tycker om när kvinnor ratar män för att de har liten penis, hur kan du då känna att du har rätt att klanka ner på dem för att de klippt en frisyr du (ja, för det är du som har problem - inte kvinnan ifråga) de vill ha?
"Exakt vad ska killar/män med små snoppar göra då?"
Du kan ju börja med att hitta en kvinna som inte är så ytlig att hon baserar ert förhållande på sin partners penis.
Jag sa aldrig att kvinnor var förskonade för att de är kvinnor - det är precis lika illa att de uttrycker sig nedvärderande om mäns penisar som det är att någon uttrycker sig om en frisyr.
Varför sätter du så stor vikt vid vad andra tycker? Jag känner många kvinnor som känner sig förstörda av det män sagt till dem om deras kroppar, rörande allt från behåring till bröst och slida, ger det dem rättighet att klanka ner på varenda man som finns? Gör jag det?
Nej.
Ger det dig rättighet att klanka ner på varje kvinna som finns? Nej.
Om det är en fråga om hur bra de är i sängen så är det inte relevant alls, med tanke på att de flesta kvinnor inte tycker storleken är relevant
Varför sätter du och de "förkrossade" män du känner så stor vikt på storleken av sin penis? Vad är det ens relevant för? Jag bryr mig inte ett dyft om vilken storlek min partner har, så länge denna är en fantastiskt person. Bara för att det finns kvinnor på stan som klankar ner på män med liten penis ger dig inte rätt att dra alla kvinnor över en kam och få något frikort för att klaga på andra.
Och om du nu anser att det är så viktigt, här har du några utmärkta källor som tar upp ämnet huruvida kvinnor bryr sig om penisens längd:
www.sciencedirect.com/science/article/pii/S0302283802003962
www.uncommonhelp.me/articles/male-sexual-enhancement-techniques/
www.echarcha.com/forum/showthread.php
Faktum kvarstår att de flesta kvinnor bryr sig mer om teknik än storlek.
"Almost 99% said technique matters more than size and even those that
Ursäkta, men har jag någonsin nämnt någonting om att jag tycker män som köper sex är svin? Nej, jag trodde väl inte det.
Hej och tack för mig.