• Li90

Bebisar i Kristianstad eller i närheten födda 2014

Här kan vi som väntar bebis 2014 i Kristianstad området samlas och diskutera allt:)

• Svar på tråden Bebisar i Kristianstad eller i närheten födda 2014
  • Li90

Hej mitt namn är Linda, och väntar mitt andra barn:) hoppas det e fler som hänger på här så vi kan diskutera lite och kanske träffas över en fika:)

• JF77

Hej mitt namn är Jessica , nu har jag också hittat hit Flört

• JF77
    JF77 skrev 2014-01-21 11:02:41 följande:
    Hej mitt namn är Jessica , nu har jag också hittat hit Flört
    Väntar mitt 5 barn i juli
  • Li90

Vad kul att du hittade hit;) var bor du någonstans? Har du fått tid till ultraljud?:) massa frågor som snurrar i huvudet;)

• JF77

Hej! Jag bor i knislinge
    Var bor du? Ja jag har varit på ett ultraljud  i veck 14. och ska på ett ultraljud i vecka 18. Hoppas få reda på om det är en flicka eller pojke då. Har 2 pojkar och 2 flickor sen innan =)
    Glad

• Li90

Vi bor i Nöbbelöv:) vi var på ultraljud i vecka 10 trodde dom ska på ul om tre veckor så bör vara i vecka 20 då cirka. Vi tänkte också försöka få reda på det denna gången:) vi gjorde aldrig de med vår pojke, men denna gången känns det som de hade varit bra praktiskt sätt;) är det en pojke eller flicka som e yngst av dina?:) ska han eller hon börja förskolan eller ska du ha två hemma?

• JF77

Hej! Mina 2 pojkar är snart 15 och 10 år. Nova är snart 4 och den minsta Molly är 1 år . Nova går på dagis 15 timmar veckan. Så jag tänker förlänga min mammaledighet denna gången då det inte är lönt att gå tillbacka till jobbet ska ju vara ledig igen =). Ja jag ska ha dom bägge minsta hemma Molly som är 1 år och bebisen då. Spännande har aldrig haft så tätt mellan syskon förut hade ju planerat börja jobba nu i Januari men så kommer en bebis till=)

• Li90

Vi tänkte också ha Lincoln hemma o jag har sparat av hans dagar så ska ta ut dom till jag kan få havandeskapspenning. Kan ändå inte börja jobba, har för tungt o farligt jobb för att jobba med när man e gravid. Ja de blir spännande o ha två så små, men jag hoppas att dom kan ha roligt ihopa sen:)

Mår du bra av graviditeten annars o så?:)

• JF77

Ja jag har också fysiskt arbete men inte farligt! Haft väldigt svårt att få havandeskapspenning dom andra gånger så jag  kommer förlänga dagarna så dom räcker. Ja dom kommer nog ha roligt tillsammans=)
    Illamående har jag rätt mycket och högt blodtryck. Försöker äta apelsiner när det är som värst med illamåendet=)
    Hjälper lite. Hur mår du under graviditen? =)

• Li90

Okej :)

Jo det e mycket illamående här:/ annars märker jag inte av graviditeten så mycket, märkte mycket mer vid denna tiden förra graviditeten men då hade jag klart bara de o tänka på;p

Svar på tråden Bebisar i Kristianstad eller i närheten födda 2014