Inlägg från: Anonym (anonym) |Visa alla inlägg
  • Anonym (anonym)

Kär i en missbrukare

frappa skrev 2014-01-20 11:48:33 följande:
    Många av dessa killar/tjejer, har oftast någon psykisk sjukdom/åkomma i grunden.
    Håller helt och blir symtomen på något som inte är som det ska. så tar vi bort drogerna så  problemen kvar i alla fall och det nästan omöjliggör ett liv med en missbrukare för det är ett väldigt turbulent liv oavsett, vilket många inte skulle orka med.
     och en missbrukare kommer ja kommer att svika dig många gånger- det ingår i bilden.

• Anonym (anonym)
    ledigidag skrev 2014-01-20 17:19:18 följande:
    TS har redan brutit med killen och han verkar ha utnyttjat henne. Så varför är det relevant om han har någon psykisk åkomma eller inte?
    Kan ju vara lättare att bearbeta uppbrottet om man är införstådd och med på att det hade varit svårt /omöjligt att fortsätta just med tanke på bakomliggande psykisk åkomma... tex
  • Anonym (anonym)

alla psykiska åkommor/psykiska sjukdomar går inte att vårda bort.

• Anonym (anonym)

det förlåt som du väntar på kommer aldrig att komma, man vill så gärna tro att dem ska falla till föga och koma och säga jag gjorde fel, förlåt mig , men det kommer inte... många kvinnor där ute som väntar på ett förlåt efter flera års tid.....

• Anonym (anonym)
    frappa skrev 2014-01-20 11:48:33 följande:
    Många av dessa killar/tjejer, har oftast någon psykisk sjukdom/åkomma i grunden. Och droger en symtom på detta.
    stina1976 skrev 2014-01-22 08:37:39 följande:
    Killen har ADHD mår dåligt psykiskt o har gjort det under många år fått diagnos på detta låg inne på psyket för några månader sedan då jag åkte ner alla dagar jag kunde 6 mil för att va vid hans sida om än för 30 minuter när han skickade hem mig orkade inte träffas mer..tyvärr ser han inte sin skuld till nåt till mig och vill inte erkänna att han gjort nåt fel..Jag har ju kontakt med hans pappa och han hade frågat honom om han hade tänkt åka till mig eller kontakta mig då hande han sagt nä det hade jag inte tänkt,,,får hitta nån annan stans att sova...så jag vet ju egentligen att han är förlorad,,fast det borde va han som förlorar mig hans pappa sa igår men ring till honom o prata och jag som hade bestämt mig för att inte göra det ringde o han vsrade givetvis inte sen messade jag honom oxå o så nu mår jag dåligt över att jag misslyckades..o givetvis har han inte messat tillbaka,,,så nu har jag extrem ångest...

(neuro)psykiatrisk :whistle:
  • Anonym (anonym)

tänk bara att det hade blivit 100 ggr värre om du hade fortsatt ! ditt hjärta har nu krossats en gång, men om ni hade fortsatt så hade ditt hjärta krossats om och om i gen och den ångest du har nu skulle du ha flera gånger, så bättre att ha ångesten nu och sen är det över.
    ta en dag i taget, som man säger till dem som försöker hålla sig sig från droger

• Anonym (anonym)
    Monchichier skrev 2014-01-28 13:27:31 följande:
    Har du sett någonstans där TS frågar varför saker och ting blev som de blev?
    Ehh . Måste det stå i klarttext menar du för att man ska först att TS menar det?
    Hon skriver ju att h0n väntar sig förlåt osv av personen. Hur tydligt ska det va??
    Hon kanske aldrig tidigare har haft med en missbrukarperson att göra i hela sitt liv och då är det svårt att förstå vissa saker och samband. End of story.
Svar på tråden Kär i en missbrukare