Femifamiljen skrev 2014-06-25 08:18:46 följande:
Larv: har bf 7 september :) så hat kommit in i den tyngre perioden.. Haha tycker just tredje trimestern så blir man så otymplig!
Har också såna dagar när jag bara är trött och vrålhungrig, känns som man vill äta något hela tiden! Man kan nog kalla det tillväxtfas :) haha
Carolinalovetobias:
Åh vad jobbigt att höra, jag kan inte ens föreställa mig hur du har/har haft det. Jag är jätte dåligt på att lägga peppande ord till andra men försök tänka framåt och tänka logiskt. Du har gjort så gott du har kunnat och känner du att du behöver ta avstånd så måste du göra det, för din och din familjs skull. Hur jobbigt det än må vara. Självklart kan man stötta och finnas där men du kanske inte kan göra mer än så?
Ja du förstår kanske hur jag menar,jag är inte bäst på att formulera, men främst, det är inte allt ditt ansvar.
Stor kram!!!!!!
Haha, jag kan tänka mig det
Då ligger jag 3 månader efter!
Skönt att höra att du känner igen dig i min beskrivning! Det är så jäkla mycket grejer som händer i kroppen när man är gravid, helt otroligt egentligen
Usch, idag vaknade jag upp med halsont så jag får äta soppa, dricka te och ligga i sängen och vila... Blä!
Ta hand om er tjejer <3