Viktväktarna Online 2014 - Nu kör vi!
Hos mig blev det pizza och bio med snacks i lördags (planerat sen länge). Blev inte så mkt ner, endast 0,3kg men blev inte upp iaf.
Hos mig blev det pizza och bio med snacks i lördags (planerat sen länge). Blev inte så mkt ner, endast 0,3kg men blev inte upp iaf.
Jag har satt ett mål på 6 kg till jul.
Jag fick nån knäpp innan och tänkte: äsch jag struntar i att räkna idag. Så har ätit ganska fritt under dagen. Nu precis tog jag mig själv i kragen och räknade ihop allt jag ätit och det var inte så farligt som jag trodde det skulle vara. Drar alltid AP före VB och har fortfarande 2 AP kvar. Så vill jag lyxa mer denna veckan är det bäst jag rör mig!!!
Har dom plockat bort duoval? Får inte upp det som alternativ längre.
Trodde detta var en tråd för vv-online och inte för bantningspiller!
Magsjuka och födelsedag idag. Vilket gjort att jag inte räknat. Bara varit glad att jag kunnat äta nu ikväll. Vi får se vad vågen visar imorgon.
Tack!
-0,8kg denna veckan. Jag är nöjd!
Jag anmälde inlägget och det är nu bortplockat.
Usch igår var jag sådär sjukt gottesugen! Har kvar både lite veckobonus och några akivitetspoints, men vill ändå inte frossa i onyttigheter. Vad gör ni när ni är riktigt sugna? finns det något points-vänligt snacks? Jag gjorde en smoothie med frukt och naturell yoghurt (3 pp), vilket stillade det värsta suget, men det var liksom inte det jag var sugen på, ville ha choklaad!
Hur går det för er? Här går det kanon.
Då var vägningsdagen här och domen blidde bra även fast jag ätit massa gott i helgen. -0.8 kg och i och med det resultatet så har jag nått mina -11 kg som jag hade satt upp som mål till julen. Woho! Tur det finns veckobonus btw!
Nu är det bara att kämpa vidare nedåt! Har ju ändå fram tills jul som jag ska fortsätta "stenhårt"..Sen till julen ska jag äta av allt gott, MEN försöka äta med måtta.. lättare sagt än gjort kanske.. men man har ju ingen lust att gå upp kilona man lyckats gå ner!
Går det bra för er alla?!
något gick galet i helgen och jag tappade fokus helt. upp 0,3 blää...
Bra jobbat scorpiontjejen! VV är ju helt fantastiskt!
Pyret 85; kämpa på och ge inte upp! +0,3 är bara en liten minimal motgång i det stora hela, fokusera framåt, nästa vecka har du säkert gått ned den vikten plus lite till!
Här blev det -0,5.
Har inte kunnat träna alls, eller promenera då jag skadade mitt knä förra tisdagen. Känns lite sådär faktiskt. Men igår va jag ute på en långrunda.
Under jul och nyår gick jag upp 0,4 kg men har efter det lyckas gå ned 0,1 kg men nu lämnar jag viktväktarna... Mitt mål att gå ned i vikt för att bli gravid med vårt första barn har lyckats, fick mitt efterlängtade + på stickan igår så nu får jag inte banta mer... Men sammantaget så har jag gått ned 6,5 kg och blivit gravid efter 14 månaders försök så jag är supernöjd <3 tack för ert stöd längs med vägen :)
Nystart för mig idag då jag tappade det helt över jul och nyår. Inledde igår dessutom min gottisfria månad vilket innebär inget godis, snacks, läsk, saft, efterrätter osv. Känns bra. Känns skönt att inte behöva spara pp till sånt, utan kan verkligen kan äta mig mätt.
Har jag något fel på min app eller har viktväktarna slutat med duoval på proteiner och kolhydrater?
Ja jag är onlinemedlem och har haft nystart sen en vecka tillbaka. Vägningsdag imorgon.
Jag gick också ner exakt 1kg denna veckan.