• Scj85

Hur är phil & teds dot vagn? eller vilken p&s vsgn rekomenderar ni?

Finns så många p&s modeller att man blir snurig. Tycker dot modellen ser smidig ut. Eller vilken skulle ni rekomendera? Är det stora skillnader mellan de nya modellerna och en classic. Finns billiga classic modeller på blocket så undrar om man bara ska satsa på en sån eller lägga lite mer på en ny vagn typ dot eller vibe?

• Svar på tråden Hur är phil & teds dot vagn? eller vilken p&s vsgn rekomenderar ni?
  • isolande

Beror på vad du ska ha den till? Till första barnet eller som extra syskonvagn? Vi har vår som det senare och har en gammal sport. Hur bra som helst! Det enda jag kan störa mig på är att sufletten är kort och lufthjulen måste pumpas Glad

• Scj85

Dottern kommer att vara nästan 3 år när syskonet kommer. Är det för solen som du vill ha längre suflett?

isolande skrev 2013-12-17 11:44:59 följande:
    Beror på vad du ska ha den till? Till första barnet eller som extra syskonvagn? Vi har vår som det senare och har en gammal sport. Hur bra som helst! Det enda jag kan störa mig på är att sufletten är kort och lufthjulen måste pumpas

• isolande
    Scj85 skrev 2013-12-17 12:16:51 följande:
    Dottern kommer att vara nästan 3 år när syskonet kommer. Är det för solen som du vill ha längre suflett?
    Precis, men vi köpte en såndär solkeps att fästa på sufletten så den blev längre.
Svar på tråden Hur är phil & teds dot vagn? eller vilken p&s vsgn rekomenderar ni?