Behöver pepp :( Vill försöka igen men är rädd.
För ungefär två månader sen fick jag ett MA, jag hade läst och hört att missfall generellt är vanligt osv, men hade aldrig räknat med att få de, första månaden efter missfallet trodde jag att jag hade återhämtat mig bra och alla sa att jag strålade och såg så glad ut osv, det var bra til en början men har nu börjat falla i svackor, kan gråta och må jättedåligt många dagar och tänka tillbaka på mitt missfall. (Hade ett såkallt missed abortion, dog i vecka 7+6)
Vart jag än går så ser jag nygravida glada och lyckliga unga tjejer/kvinnor och alla på jobbet som pratar om sina älskade barn, jag är såkalrt glad för deras skull men kan inte låta bli att känna mig ledsen och så otroligt ensam i det här.... Det känns som de aldrig kommer bli min tur :( och jag känner mig hela tiden rädd, att de ska hända något igen något fel. Vill så gärna bli gravid men min kropp verkar inte vilja.... Är annars en frisk person och försöker äta bra hela tiden osv, inget fel på killen heller såvitt jag vet.
Vll försöka igen men vet inte om de är för tidigt? Någon som kan det här? Det har gått två menstruationer nu från mitt sista missfall. Ska man vänta helst 3? Hur gjorde ni andra?
Vill så gärna ha ett barn :( Men verkar vara långt dit.... försöker tänka positivt men känner mig så ledsen och misslyckad ibland att jag bara vill gråta :(