Vilken framåtvänd bilbarnstol?
Vi ska nu byta bilbarnstol till dottern. Har kollat in två olika framåtvända bilbarnstolar.
Antingen Brio Boso Premium Booster seat. Eller Britax KidFix.
Vad har ni att säga om dom? Något att rekommendera?
Vi ska nu byta bilbarnstol till dottern. Har kollat in två olika framåtvända bilbarnstolar.
Antingen Brio Boso Premium Booster seat. Eller Britax KidFix.
Vad har ni att säga om dom? Något att rekommendera?
Vi har en Brio till våran 3åring (4år i februari) dok inte så avancerad som du visar på bilden utan en enklare variant.
Jag tror båda är bra men jag skulle gå på brio då jag känner till mest om det märket och vet vilken typ av kvalitet de har.
kollar lite extra på bilderna och ändrar mig lite. den gråa blir hon mer rörlig i tycker jag.
Brion känns som sidoskydden hindrar rörligheten för henne.
Våran dotter gilla inte att hon inte kunde röra dig i sin gamla och är jätte nöjd nu när hon kan röra sig mer men ändå sitter hon säkert vilket jag lägger mycket vikt på.
Men brio är brio.
antingen den går eller så skulle jag kollat på en annan brio variant men som du säger din dotter har kollat på dessa två. svårt.
Den går liknar den vi har fart vi har en brio.
Hoppas jag var till någon hjälp.
Enkelt
Den som sitter bäst i bilen och som barnet verkar sitta bäst i.
Kört britax hela vägen m bägge barnen. De är inte så klumpiga som många andra och barnen sitter super
Men är ju en smaksak! Ta m barnet till en affär och prova, det gjorde vi... man får gå lite på känsla
Brio caro eller brio caro fix.
Båda är lika varandra. var tvungen att kolla upp det då jag inte har det i huvudet längre vilken vi köpte.
den kosta oss ca 800kr på rea, tror den kosta ca 1200kr annars.
Denna känns inte lika klumpig.
sån vi har. mycket enkel och användbar.
Dotter älskar den.
Enkel att flytta på med. hon sitter bra med. sen kan man göra den till en vanlig sitt kudde.
Kidfixen helt klart. Isofix är kanon på bältesstolar.