• frappa

Återfall

TS, och drogerna är?

• frappa
    Anonym (Sugen) skrev 2013-12-14 09:59:27 följande:
    Frappa, jag förstår inte din fråga. Menar du vilka droger jag nyttjar dagligen eller vilka droger jag ville ta under mitt återfall?
    Både och.
  • frappa
    Anonym (vart?) skrev 2013-12-15 17:48:14 följande:
    Jag är faktriskt seriös, missbrukar alkohol i dagsläget men kan inte dricka så mkt som jag vill då min sambo kommer att känna att jag luktar alkohol. Vill ha andra alternativ. Och kan man beställa det på nätet så tar jag gärna emot tips på vart man kan beställa det (är lite berusad just nu)
    Finns ingen som vill svara dig, eftersom vi vill inte bli varnade och avstängda.
  • frappa

Sen är inte cannabis någon lösning på dina problem.

Man kan nog lugnt räkna med du kommer fixa dig ett missbruk på cannabis istället.
    LSD sägs få upp till 70% att sluta med alkohol från en dag till nästa.

Detta upptäckte man av misstag när man gjorde forskning på vad som händer när de tar LSD-.

Där flera i gruppen slutade dricka alkohol.

• frappa
    Anonym (Sugen) skrev 2013-12-15 18:32:12 följande:
    Frappa och anonym vart, ni är båda rapporterade för opassande inlägg i en tråd som handlar om att vilja sluta med missbruk. Jag vill inte ha såna här kommentarer i min tråd.

Varför har du problem med fakta för?

Och inte heller ställde jag upp på hur man köper cannabis.

Kusligt, är visst en klappa mig medhårs tråd.

• frappa
    Anonym (Sugen) skrev 2013-12-16 16:44:25 följande:
    Ja jag läste inlägg nr17. Jag menade psykiatrin, samtalskontakt. Har tidigare varit inskriven vid öppenvården och gått KBT. Funkade jättebra och jag vill ha den hjälpen igen. Och Frappa, det är ingen strykamigmedhårstråd inte heller en tråd för dig att berätta hur olika fungerar och vad de är bra för. Detta är en tråd där jag söker stöd för att sluta missbruka. Kan di inte ge mig stöd vill jag att du/ni lämnar tråden.

Det fungerar inte när du fyller i mellan raderna, och inbillar dig jag skriver sånt som inte existerar.

Enda är det med LSD, men det finns en del forskning på detta.

Så det är fakta.

Svar på tråden Återfall