• Fjonkis

BF i början på December :) Hur mår ni?

Jag har bf 4 december och längtar verkligen! Jag känner mig så stor och klumpig. Jag kan inte sova på nätterna, kräks fortfarande men samtidigt är det så mysigt med lilla bebisen i magen. Det är vårat första och vi har inte en aning. Om vad det är för kön. Men vi tror och har trott hela tiden att det är en liten kille, vi får se:)

• Fjonkis
    Josefinmagnusson88 skrev 2013-11-19 20:52:50 följande:
    Vad härligt att du verkar vara så positiv :) men jag tycker synd om dig som kräks :-/ har du gjort det hela graviditeten? Hur kommer Detroit att ni tror det är en pojke :)? Nyfiken!

Ja jag har kräkts från vecka 6 ungefär. Då fick jag inte ens behålla vatten. Började med lergigan och det fungerade hyfsat. Nu kräks jag inte alls som innan men ändå nästan varje dag. Det är inte det där ihållande illamåendet som tur är. Jag har bara den känslan att det är en pojk. Jag drömmer om bebisen jämt. Jämt i alla drömmar är det en pojk, utom i den första drömmen jag hade. Det bara känns så helt enkelt. Alla andra runt om tror det är en tjej. Vi blir såklart lika glada över en liten flicka:) Det jobbigaste med flickor är att det är så himla svårt med namn. Vi har typ 4 flicknamn som känns sådär och 15 pojknamn som känns jättebra. Men vi ser nog när den väl kommit vad det är för en:)
  • Fjonkis
    Josefinmagnusson88 skrev 2013-11-20 16:03:36 följande:
    Vad häftigt att du har en sådan stark känsla att det är en pojke och många säger att om man drömmer om ett visst kön så brukar det stämma:) jasså så alla andra tror på flicka?! Undrar varför :)?! Har du en stor och rund "typisk tjejmage"? jag har dock drömt lika mkt om båda så vi får väl se vad jag har att vänta :) mitt första är en pojk på 1år :)
    mm vi får se:)
    Min mamma säger att jag har en typisk pojkmage, men jag kan inte det där. Dom säger som jag, att dom bara känner på sig att det är en tjej.
    Idag är fötterna så svullna så mina strumpor stoppar blodet känns det som.  Fyfasen vad jobbigt, och imorgon går vi in i vecka 39. woho!
  • Fjonkis
    Josefinmagnusson88 skrev 2013-12-16 22:13:21 följande:
    Jag fick en liten prinsessa den 7:e december och jag är överlycklig som nu har en av varje och de mår bra

Grattis:) jag fick en kille den 5e:)
Svar på tråden BF i början på December :) Hur mår ni?