Inlägg från: Anonym (jag) |Visa alla inlägg
  • Anonym (jag)

Blir lite förvirrad...missbruk o psykisk ohälsa

Hej
    Har träffat en kille via nätet nu 7 gånger ca, umgåtts länge och mycket och vi börjar lära känna varandra.
    Harn är föräldkad..o älskar mig..jag tycker om honom..men vet inte om det kommer bli så mycket mer tyvärr...
    han är väldigt på...
    Igår satt vi och prata, han är alkholist..aktiv..fast håller upp när vi ses och säger att han nu ska skärpa sig på grund av mig..
    Jag reagerar..o säger..det ska du göra för din egen skull!o dina barn(som han inte träffar ofta alls)

Han sa ..om det tar slut mellan oss så kommer jag börja dricka igen..
    jag blev faktiskt arg o sa att det där är inte ok att säga..

hur skulle ni reagerat?

känner mig lite kvävd nästan...vill inte ha detta på mina axlar o sa det till honom..räcker med MIN egen sorg över att det inte blev vi typ..om det blir så..

• Svar på tråden Blir lite förvirrad...missbruk o psykisk ohälsa
  • Anonym (jag)

skallen..men detta är en väldigt skör person som behöver stöd..
    ibland behöver man det..men jag vet samtidigt att det är fel..

• Anonym (jag)
    JECJ skrev 2013-11-07 07:34:03 följande:
    Vill du ha ett förhållande med en alkoholist som skiter i sina barn !? Isåfall kan du inte gnälla om några år när han skiter i era barn och bara ligger på soffan o super... du väljer vilket liv du vill ha...
    jag är färdig med barn..så det blir inte så.

känns ibland som att alla man träffar har något...så det är inte så enkelt.
  • Anonym (jag)
    Meinu skrev 2013-11-07 07:43:59 följande:
    "Man väljer vilket liv man vill ha" 

Så sant! Många skyller på andra över hur ens liv ser ut och tar inget ansvar alls själv. Bra skrivet.
    att man väljer vilket liv man vill ha är sant på flera sätt..men oxå väldigt hårt skrivet..för vissa har inte så lätt.
    men jag håller med..ditt liv ditt val...det är mina ord ofta.

Svar på tråden Blir lite förvirrad...missbruk o psykisk ohälsa