Sessan78 skrev 2013-12-06 12:38:42 följande:
Illamående och symptom kan ju komma och gå lite under hela graviditeten utan att det är något som är fel. Försök att bara slappna av och njuta istället. Jag vet att det inte är lätt men försök att inte måla fan på väggen innan VUL. Det är säkert ingen fara... Varma kramar till dig!

Tack Sessan! Vad gullig du är! Man är så ensam med sin oro så det är skönt att kunna dela den här. Jag har i alla fall känt av liite symptom idag med illamående och yrsel. Och jag tror att den märkliga kisslukten är ett tecken!! Jag kan beskriva det (äckelvarning) som en blandning av smör och kattkiss
Så jag tror jag kan hoppas fram till UL:et på onsdag i alla fall!
mwiksten skrev 2013-12-06 06:51:21 följande:
Jag åt på MAX igår och bebis gillade verkligen inte det

Jag tycker det var jättegott och onyttigt men när vi sen var på ridskolan kände jag att det vände sig i magen. Så till toan och upp kom allt igen! Det är ju alltid kul när nåt sånt händer när man inte är hemma......

Tur min man var med så dottern inte blev ensam. Kan ju vara magsjuka då jag fortfarande känner mig lite matt, men jag tror mer att det är bebis och jag bara kräktes ju bara en ordentlig gång. Blir iaf till att ta det lugnt idag och bara ligga i soffan.
Fiamedbarn, jag tror att du känner dig mindre gravid för kroppen tänker mer på den dåliga magen.
Så kan det ju också vara! Fy vad jobbigt att spy sådär....jag smällde i mig en hel panpizza igår och mådde inte ens det minsta illa! Det kändes inte så bra faktiskt....