Inlägg från: Gert |Visa alla inlägg
  • Gert

Varför hatar folk SD?

Rataxes skrev 2015-01-01 21:21:56 följande:
    Ehh, tror du inte att människor därifrån är kapabla till arbete?
    Från mellanöstern... jo det kan det ju finnas, jag gillar inte att dra alla över samma kam. Men mina kurdiska arbetskollegor tycker att araber bara gnäller, kräver och är dåliga på att jobba.

Invandringen till Hong Kong består väl mest av människor från övriga Asien och välbetalda västerlänningar.
    Vi - jodå, jag tillhörde lögnarna - förnekade problemen, fast vi alla såg dem. Birger Schlaug, 1997
  • Gert
    Rataxes skrev 2015-01-01 21:33:55 följande:
    även till Hong Kong kom lågutbildade. De fick jobb. Varför skulle inte människor som tror på en viss religion inte kunna arbeta, anser du?
    Klart att även lågutbildade har kommit till Hong Kong för någon måste få skitjobben och låglönejobben.

Jag har inte påstått något om religion. Mina kurdiska kollegor är muslimer och dom jobbar på bra, faktiskt bättre än mig.
    Vi - jodå, jag tillhörde lögnarna - förnekade problemen, fast vi alla såg dem. Birger Schlaug, 1997
  • Gert
    nihka skrev 2015-01-02 19:15:23 följande:
    Nu är iaf alla inkvarterade. Trodde det skulle gå fort, men inte riktigt så här fort.
    De kanske blev hungriga och fick gryta serverade.
  • Gert

Moskébranden i Eskilstuna var ju en olyckshändelse, men det förstår inte Arnstad & Co.

• Gert

PEGIDA kör livesändning på Youtube. PEGIDA står för Patriotic Europeans against Western Islamisation.

• Gert
    nihka skrev 2015-01-05 20:08:17 följande:
    Är det inte det då? Det spelar väl ingen roll vem rasisten är. Det är väl en lika rasistisk handling för det.
    Importerade rasister kan vi ta och slänga ut.
  • Gert
    Rataxes skrev 2015-01-05 19:55:40 följande:
    Det var väl det som hände i Norrköping också? Även då ylade DDR-media om rasism.
    Det kommer bli roligt den gången polisen eller någon med en kamera tar gärningsmännen med att spraya hakkors på en moské eller försöka tutta eld. Jag är helt säker på att signalementen inte kommer att publiceras, och då kan det bara betyda en sak.
  • Gert
    KillBill skrev 2015-01-05 20:37:46 följande:
    Vit, kränkt, inskränkt, högerextrem...
    Du själv?
Svar på tråden Varför hatar folk SD?