Philipsson skrev 2014-10-30 10:53:12 följande:
Men för er batikhäxor är väl Zlatan nån slags halvgud. T.o.m. folk som aldrig varit på fotbollsstation dyrkar ju Zlatan, för att han förkroppsligar deras våta drömmar om s.k. mångkultur (d.v.s. ingen kultur alls).
Philipsson skrev 2014-11-01 07:38:27 följande:
Mig veterligt finns det inte en enda Sd-hatare som kan argumentera som vanligt folk. Ni verkar få hela er livsnäring från hatet gentemot Sd och mot dem som röstar på partiet. Så i det avseendet kan man konstatera att Sd har inneburit nåt bra för er också. Vad skulle ni annars ta er till?
Tja, vad som är vanligt folk kan ju diskuteras.
Min uppfattning är att dina observationer inte precis ligger i normalitetens mittfåra. I inlägget jag citerar överst har du tydligen tagit fram struten igen och konstaterat att sjuttiofemman är en batikhäxa. De ser säkert detta som normalt, men det säger i så fall inte så mycket mer än att ditt beteende är ganska inrutat.
Och i det andra inlägget återkommer du till ditt tema att det är hatiskt att argumentera mot SD. Några argument som stöder din tes lyckas du inte prestera, mer än möjligen att det ger oss en mening i livet.
Det påminner om Sufferings dubbeltydighet om hjärndöda sverigedemokrater. En vän av ordning skulle ju kanske småle en smula och tänka "och varför ränner hen omkring i tråden då. Kan det vara så att hen har som tidsfördriv att kalla folk batikhäxor?"
Nja, jag tror att det är en mycket udda hobby att ränna omkring och spana efter batikhäxor, inte alls någon folklig aktivitet