Varför hatar folk SD?
Philipsson skrev 2014-10-08 12:03:33 följande:
Typiskt för psykopaten är ju att alltid skylla sina tillkortakommanden på andra, som när du t.ex. skyller dina felskrivningar på mig. En tydlig indikation.När du föreslår att Sjuklövern ska ge 100.000 ebolasmittade asyl, så ligger det nära till hands att påpeka att det inte finns så många smittade, men i din replik så förklarar du att det totala antalet kan bli 100.000. Så jag antar att du tänker dig att batikhäxorna ska ha små tidsmaskiner på sina kvastar för att kunna resa såväl framåt som bakåt i tiden för att samla in alla ebolasmittade. Men som vän av ordning, kan batikhäxorna i så fall inte kalibrera sina apparater så att de kan hämta sina ebolaoffer innan de smittats, i stället för efter. Hur tänker du där?
Tja, batikhäxedforskningen har många strängar på sin lyra: inte minst tidsresor, Metapediastudier och psykopatdiagnoser.
Det verkar som att batikhäxeforskningen kunna vara föremål för nobelprisdiskussioner inom de mest skilda forskningsdiscipliner. Kan det vara en del av en omfattande konspiration att du ännu inte fått nobelpriset - och är det denna konspiration som får dig att nöja dig med att svassa runt och berätta om dina strålande upptäckter.
Dessvärre är jag rädd för att du kommer att förbli lika oggig och tvär som alltid - Metapediastudier eller psykopatdiagnoser över nätet kommer aldrig att betraktas som en vetenskapliga discipliner.
Tror du att det kan vara batikhäxorna som konspirerar och att det är på grund av dem du inte får det erkännande du förtjänar.